پروژه تکمیل پل سی مایلی شروع نشده تعطیل شد+ تصاویر
پروژه تکمیل پل سی مایلی شروع نشده تعطیل شد+ تصاویر

عصر اولین ها// در حالی که روند احداث جاده دو طرفین پل سی مایلی طی ماه‌های اخیر در حال انجام بود خبرهای واصله از تعطیلی عملیات اجرایی پروژه حکایت دارد. به گزارش عصر اولین ها، پروژه احداث جاده دو طرفین پل سی مایلی به طول یک کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال طی […]

عصر اولین ها// در حالی که روند احداث جاده دو طرفین پل سی مایلی طی ماه‌های اخیر در حال انجام بود خبرهای واصله از تعطیلی عملیات اجرایی پروژه حکایت دارد.

به گزارش عصر اولین ها، پروژه احداث جاده دو طرفین پل سی مایلی به طول یک کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال طی ماه‌های اخیر در حال انجام بود و انتظار می رفت این پروژه طی ۳ ماه آینده به بهره برداری برسد. این پروژه در مرحله احداث زیرسازی جهت لایه نهایی و آسفالت بوده و طی ماه‌های اخیر بازدیدهایی از روند اجرایی پروژه انجام گرفته است.

با این حال تصاویر و اخبار واصله از توقف عملیات اجرایی حکایت دارد. موضوعی که انتظار میرود با پیگیری مسئولین و رفع موانع پیش رو با سرعت بیشتری جهت تکمیل پروژه صورت پذیرد. بدون شک تکمیل این پروژه و بهره برداری از پل می تواند به روند حمل و نقل و توسعه مسیر مواصلاتی مسجدسلیمان- هفتکل کمک شایانی نماید.