پسر نیک شهر اولین ها : داوران گینس را به مسجدسلیمان می آورم
پسر نیک شهر اولین ها : داوران گینس را به مسجدسلیمان می آورم

شهر اولین ها// قهرمان و نام آور ورزشهای همگانی شهر اولین ها اظهار داشت که برای ثبت رکوردهای خود داوران گینس را به مسجدسلیمان می آورم. حسین عالی محمدی قهرمان مطرح ورزشهای همگانی که افتخارات قابل توجهی در این زمینه کسب نموده ابراز امیدواری کرد که برای ثبت رکورد جدیدش در برج خلیفه دوبی داوران […]

شهر اولین ها// قهرمان و نام آور ورزشهای همگانی شهر اولین ها اظهار داشت که برای ثبت رکوردهای خود داوران گینس را به مسجدسلیمان می آورم.

حسین عالی محمدی قهرمان مطرح ورزشهای همگانی که افتخارات قابل توجهی در این زمینه کسب نموده ابراز امیدواری کرد که برای ثبت رکورد جدیدش در برج خلیفه دوبی داوران گینس را به مسجدسلیمان دعوت کند.وی گفت: با توجه به قولی که به مردم شهرم جهت ثبت رکورد جدید و افتخارآفرینی داده ام ، تمرینات خود را جهت فتح برج دوبی ادامه می دهم تا با انجام برنامه ثبت رکورد و حرکات نمایشی با توپ در کشور امارات نام شهرم را در کتاب رکوردهای جهان (گینس) ثبت نمایم.

عالی محمدی خاطرنشان ساخت که برای ثبت این رکورد نیازمند حامی مالی هستم و اگر چه پیش از این همواره مورد حمایت برخی مسئولین از جمله امام جمعه محترم شهرستان  و سیدحمیدحسن زاده قرار گرفته ام ، اما امیدوارم برای برنامه پیش رو نیز توجه مسئولین را جهت حمایت جلب نمایم. این ورزشکار مطرح افزود:جهت انجام برنامه جدید قرار است تا در دو آیتم رکورد بزنم. ابتدا در یک دقیقه ۲۰۰ ضربه به توپ بزنم و در آیتم دوم نیز با توپ و چشمانی بسته مسیر مشخصی را طی کنم.

عالی محمدی گفت که این رکورد طی برنامه پخش زنده و در حضور شهروندان صورت خواهد پذیرفت.این ورزشکار در خاتمه گفت که همچون گذشته بدنبال افتخارآفرینی به نام شهر مسجدسلیمان در عرصه های ملی و بین المللی خواهم بود که به امید خدا این امر محقق خواهد شد.