پس از حدود سه هفته، جاده مسجدسلیمان-ایذه همچنان مسدود است
پس از حدود سه هفته، جاده مسجدسلیمان-ایذه همچنان مسدود است

عصر اولین ها// با وجود گذشت حدود سه هفته از ریزش گسترده کوه از جاده مسجدسلیمان-ایذه همچنان این مسیر مسدود است. حتی بازدیدهای چندباره مسئولین شهرستان از مسیر مورد اشاره موجب نشد تا اقدامات اجرایی مطلوبی برای بازگشایی مسیر انجام پذیرد. این موضوع موجب شد تا معاون عمرانی استاندار بهمراه مدیرکل راهداری و حمل و […]

عصر اولین ها// با وجود گذشت حدود سه هفته از ریزش گسترده کوه از جاده مسجدسلیمان-ایذه همچنان این مسیر مسدود است. حتی بازدیدهای چندباره مسئولین شهرستان از مسیر مورد اشاره موجب نشد تا اقدامات اجرایی مطلوبی برای بازگشایی مسیر انجام پذیرد. این موضوع موجب شد تا معاون عمرانی استاندار بهمراه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای  از مسیر مسدود شده بازدید نموده و تصمیمات مقتضی در این خصوص بعمل آید.

به گزارش عصر اولین ها، حدود سه هفته از ریزش گسترده کوه در کیلومتر 18 جاده مسجدسلیمان – ایذه حدفاصل تلبزان به پاگچ گدار و مسدود شدن مسیر می گذرد و علیرغم بازدید مدیران شهرستان از این محل تاکنون اقدام مطلوبی جهت بازگشایی مسیر صورت نگرفته است. این موضوع موجب شد تا عبیات معاون عمرانی استانداری و بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بهمراه جمعی از مسئولین شهرستان از جاده رانشی فوق بازدید نمایند.

طی این بازدید ضمن تأکید بر سرعت بخشیدن به کار، رسیدن به وضعیتی قابل قبول تا قبل از تعطیلات نوروز و اعزام دو دستگاه بلدوزر و یک دستگاه پیکور توسط سازمان آب و برق خوزستان و تأمین هزینه‌های یک دستگاه پیکور توسط ستاد مدیریت بحران استان علاوه بر دستگاه های راهسازی موجود در محل در دستور کار قرار گرفت.