پس از مسجدسلیمان ،اینبار هجوم زمین خواران به اراضی منطقه حفاظت شده هفت شهیدان + تصاویر
پس از مسجدسلیمان ،اینبار هجوم زمین خواران به اراضی منطقه حفاظت شده هفت شهیدان + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها // در حالی پدیده زمین خواری مدتهاست در مسجدسلیمان وجود دارد و مدیران و مسئولین شهرستان در جهت مقابله با تخلفات فزاینده در این زمینه اقدامات قابل توجهی را انجام داده اند ، به نظر می رسد که این پدیده به روستاهای اطراف مسجدسلیمان نیز سرایت کرده است !؟ به […]

سایت خبری شهر اولین ها // در حالی پدیده زمین خواری مدتهاست در مسجدسلیمان وجود دارد و مدیران و مسئولین شهرستان در جهت مقابله با تخلفات فزاینده در این زمینه اقدامات قابل توجهی را انجام داده اند ، به نظر می رسد که این پدیده به روستاهای اطراف مسجدسلیمان نیز سرایت کرده است !؟

به سایت خبری شهر اولین ها و به نقل از منابع آگاه ،بنا به اطلاع نیروهای محلی منطقه قبله ای از توابع روستای هفت شهیدان به یگان حفاظت اداره منابع طبیعی مبنی بر اقدام به خاکبرداری شبانه ( حوالی ساعت ۲۲ ) و تسطیح کوه در منطقه حفاظت شده هفت شهیدان (روستای قبله ای ) سریعاً رییس و عوامل اداره منابع طبیعی شهرستان در محل حاضر شده و با ممانعت از اجرای عملیات و توقیف دستگاه بیل مکانیکی با افراد خاطی نیز برخورد لازم بعمل آمد.

نکته جالب توجه اینکه این موضوع که به نوعی تصرف اراضی ملی محسوب شده و عملیات افراد متخلف نیز به منظور ساخت و ساز در منطقه حفاظت شده هفت شهیدان صورت گرفته است ، یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان ضمن برخورد قانونی با عوامل این کار و تشکیل پرونده در اینخصوص متخلفین را به مراجع قضایی معرفی نموده است.

به نظر می رسد پس از آنکه پدیده زمین خواری در مسجدسلیمان کانون توجه رسانه ها،خبرگزاری ها و عموم قرار گرفته ،بایستی نگران سرایت این پدیده به مناطق اطراف از جمله منطقه حفاظت شده هفت شهیدان باشیم که البته در این مورد اقدامات بجا و شایسته مجموعه اداره منابع طبیعی شهرستان در جلوگیری از تصرفات اراضی کارساز بوده است.

زمین خواری در مسجدسلیمان بیداد می کند

آیا مسجدسلیمان برای زمین خواران نا امن می شود + اظهارات مسئولین

زمین خواری قبله ای  (2)زمین خواری قبله ای  (3)زمین خواری قبله ای  (4)زمین خواری قبله ای  (7)