پس از ” گربه ی دم بریده ” ، اینبار ” دختر انار ” برای دانش آموزان مسجدسلیمانی به نمایش در می آید …
پس از ” گربه ی دم بریده ” ، اینبار ” دختر انار ” برای دانش آموزان مسجدسلیمانی به نمایش در می آید …

سایت خبری شهر اولین ها// رئیس انجمن نمایش و تئاتر مسجدسلیمان از اجرای نمایش ” دختر انار ” در مدارس مسجدسلیمان پس ماه محرم و صفر خبر داد. کورش مهری بابادی رئیس انجمن نمایش مسجدسلیمان با اعلام این خبر به سایت خبری شهر اولین ها اظهار داشت : نمایش ” دختر انار ” نوشته دکتر […]

سایت خبری شهر اولین ها// رئیس انجمن نمایش و تئاتر مسجدسلیمان از اجرای نمایش ” دختر انار ” در مدارس مسجدسلیمان پس ماه محرم و صفر خبر داد.

کورش مهری بابادی رئیس انجمن نمایش مسجدسلیمان با اعلام این خبر به سایت خبری شهر اولین ها اظهار داشت : نمایش ” دختر انار ” نوشته دکتر اردشیر صالحپور  برگرفته از افسانه های اساطیری زاگرس نشینان بوده که از قصه های قدیمی ایرانی بشمار می رود و بدون شک بسیاری از افراد با آن خاطرات زیادی را خواهند داشت.

وی افزود : این نمایش کاری از امور فرهنگی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و در ادامه روند فعالیت دو سال اخیر گروه نمایشی می باشد که در دو سال گذشته نیز نمایش ” گربه دُم بریده ” را در ۴۰ روز و با استقبال حدود ۶ هزار دانش آموز اجرا نمودیم.

مهری بابادی با بیان این مطلب که اجرای نمایش در حوزه کودک و نوجوان به ایجاد علاقه، نشاط و شادابی کودکان کمک شایانی خواهد نمود ،عنوان داشت : حضور در پروژه و کارهای نمایشی یک نیاز اصلی برای کودکان محسوب می شود و امیدواریم تا استقبال کم نظیری که همچون نمایش سالهای گذشته از اجرای “دختر انار ” در سطح مدارس صورت می پذیرد در تعالی ، پیشرفت و رشد فرهنگی دانش آموزان مسجدسلیمانی تأثیرگذار باشد.

کارگردان نمایش ” دختر انار ” ضمن تشکر از قاسمی منجزی مدیریت و معاونین وی در اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان که نهایت همکاری را در اجرای برنامه های سالهای اخیر داشته اند ، گفت : نمایش ” دختر انار ” پس از ماه محرم و صفر در سطح مدارس دبستان و راهنمایی شهرستان اجرا خواهد شد که علاوه بر دانش اموزان ، والدین آنها نیز می توانند از این نمایش دیدن قرمایند.

گفتنی است که در نمایش ” دختر انار ” که به کارگردانی کورش مهری بابادی تهیه می گردد، خود وی بهمراه فرزاد سلطانی و مرضیه جمالپور بعنوان دیگر بازیگران و نادر مطلبی موسیقی نمایش را بر عهده خواهند داشت.