پشت پرده هجمه ها علیه مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان چیست؟
پشت پرده هجمه ها علیه مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان چیست؟
نامه استانداری مبنی بر غیرقانونی بودن ادامه سرپرستی جلیلی در شهرداری مسجدسلیمان/ اظهارات منتسب به فلسفی زاده مدیرکل امور شهری استانداری بدون پایه و اساس است

پشت پرده هجمه ها علیه مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان چیست؟

نامه استانداری مبنی بر غیرقانونی بودن ادامه سرپرستی جلیلی در شهرداری مسجدسلیمان

طی ساعات اخیر برخی هجمه ها علیه مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان منتشر شده است. علت این هجمه ها به این علت عنوان شده که در حاشیه سفر وزیر کشور به شهرستان مسجدسلیمان مهراب فلسفی زاده با توهین به اعضای شورای شهر مسجدسلیمان پاسخ داد. موضوعی که مدعیان آن هیچگونه مستنداتی از جمله فایل صوتی و یا ویدیویی را برای صحت ادعای خود ارائه نداده‌اند.
با این حال بنظر می رسد ریشه این هجمه ها بایستی در نامه اخیر مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان به شورای شهر مسجدسلیمان جستجو نمود. فلسفی زاده طی نامه مورخ ۵ تیرماه ۱۴۰۱ خطاب به رییس شورای شهر عنوان نموده که ادامه سرپرستی جلیلی در شهرداری مسجدسلیمان غیرقانونی است و شورا بایستی طی ۲۴ ساعت نسبت به تشکیل جلسه و معرفی سرپرست جدید اقدام نماید. در این نامه همچنین قید شده که قصور شورا مستند به مواد ۸۹, ۹۱ و ۹۲ قابل طرح در شورای حل اختلاف خواهد بود.
با تمام این تفاسیر این احتمال وجود دارد که پاسخ قطعی رد صلاحیت جلیلی بعنوان گزینه منتخب شورای شهر مسجدسلیمان طی روزهای آتی صادر شود و سرپرست جدید شهرداری نیز معرفی خواهد شد.