پلمب باشگاههای ورزشی با تخلف کرونایی در خوزستان
پلمب باشگاههای ورزشی با تخلف کرونایی در خوزستان

عصر اولین ها//۸ باشگاه ورزشی در خوزستان در ۲۰ روز گذشته به علت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا پلمب شدند. معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در خوزستان، گشت‌های مشترک بازرسی از باشگاه‌ها و اماکن ورزشی در حال انجام است و چند تیم نظارتی […]

عصر اولین ها//۸ باشگاه ورزشی در خوزستان در ۲۰ روز گذشته به علت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا پلمب شدند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در خوزستان، گشت‌های مشترک بازرسی از باشگاه‌ها و اماکن ورزشی در حال انجام است و چند تیم نظارتی وضعیت باشگاه‌ها را بررسی می‌کنند.

ابراهیم نصیری با بیان اینکه بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا فعالیت باشگاه‌های ورزشی تعطیل است افزود: روزانه از باشگاه‌های ورزشی بازرسی به عمل می‌آید و با آن دسته از باشگاه‌هایی که مغایر با مصوبات ستاد کرونا عمل کنند برخورد می‌کنیم.

معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اینکه بیش از یک هزار باشگاه ورزشی در خوزستان فعالیت می‌کنند افزود: با توجه به اینکه جمعیت قابل ملاحظه‌ای در باشگاه‌ها مشغول فعالیت هستند امیدواریم باشگاه داران برای ریشه کن شدن این بیماری تلاش کنند.

وی سلامت ورزشکاران و دیگر افراد جامعه را امری بسیار مهم دانست و گفت: انتظار داریم که تمامی باشگاه داران در راستای سلامت ورزشکاران گام بردارند و مطابق با دستورالعمل‌های بهداشتی عمل کنند.