پیام تسلیت جامعه پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان بمناسبت درگذشت هادی نوروزی، کاپیتان تیم پرسپولیس
پیام تسلیت جامعه پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان بمناسبت درگذشت هادی نوروزی، کاپیتان تیم پرسپولیس

سایت خبری شهر اولین ها//جامعه پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان طی پیامی درگذشت هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس را تسلیت گفت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، هادی نوروزی بامداد امروز به دلیل ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد تا جامعه ورزشی کشور را در شوک عجیبی فرو ببرد.این مهاجم ۳۰ ساله پرسپولیس امسال […]

سایت خبری شهر اولین ها//جامعه پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان طی پیامی درگذشت هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس را تسلیت گفت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، هادی نوروزی بامداد امروز به دلیل ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد تا جامعه ورزشی کشور را در شوک عجیبی فرو ببرد.این مهاجم ۳۰ ساله پرسپولیس امسال به عنوان کاپیتان اول این تیم برای سرخپوشان به میدان می‌رفت.

متن پیام تسلیت جامعه پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان بدین شرح می باشد:

خبرى تکان دهنده را متوجه شدیم.

هادى نوروزى
بازیکن متعصب، خوب، تلاشگر، بدون حاشیه و کاپیتان برازنده پرسپولیس که کمتر به حقش رسیده بود، در سن و شرایطى که فکر نمیکنیم از نظر علم و احساس، زمان رفتن باشد، با مرگش رفت و جامعه ورزش کشورمان را عزادار کرد.

تسلیت صمیمانه به جامعه ورزش، خصوصا شما دوستداران فوتبال حداقل کارى هست که در این لحظه میتوانیم انجام دهیم.

هادى عزیز ؛
به پاس سالهایى که زحمت کشیدى تا دلهاى میلیونها هوادار را شاد کنى، از تو ممنونیم و تو را فراموش نخواهیم کرد. هر چند که هر وجودى را نابودى آن در آغوش خواهد گرفت اما، براى ما چگونه زیستن مهم است که بهترین نمونه آن را نشان دادى و تو هادى عزیز؛ با أبهت و جاودانه رفتى.

روحت شاد و یادت گرامى
جامعه پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان