پیش‌بینی وقوع پیک بعدی کرونا ویروس در آبان ماه
پیش‌بینی وقوع پیک بعدی کرونا ویروس در آبان ماه

عصر اولین ها// معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به افزایش شهر‌های قرمز در کشور وقوع پیک بعدی در آبان‌ماه پیش‌بینی می‌شود. فرهاد سلطانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه در حال حاضر شرایط بیمارستان‌های خوزستان از نظر بستری بیماران مبتلا به کرونا آرام است، گفت: با توجه […]

عصر اولین ها// معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به افزایش شهر‌های قرمز در کشور وقوع پیک بعدی در آبان‌ماه پیش‌بینی می‌شود.

فرهاد سلطانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه در حال حاضر شرایط بیمارستان‌های خوزستان از نظر بستری بیماران مبتلا به کرونا آرام است، گفت: با توجه به افزایش شهر‌های قرمز در کشور و پیش‌بینی وقوع پیک بعدی در آبان‌ماه، مردم نباید گول آرامش کنونی وضعیت بیماری را بخورند.

او افزود: پیک‌های قبلی نیز در شرایطی که آرامش برقرار بود رخ دادند بنابراین همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی با دقت رعایت شوند تا از وقوع پیک جدید جلوگیری شود.

سلطانی بیان داشت: بیمارستان‌ها و بیماران برای مقابله با پیک احتمالی آمادگی دارند و از مهرماه پرسنل بیمارستان‌های درگیر کرونا به نوبت به مرخصی رفته‌اند تا در صورت وقوع پیک احتمالی، با آمادگی بیشتری به بیماران خدمات ارائه دهند.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان