پیش بازی نفت مسجدسلیمان-پیکان/ دو روی متفاوت یک سکه … !؟
پیش بازی نفت مسجدسلیمان-پیکان/ دو روی متفاوت یک سکه … !؟

سایت خبری شهر اولین ها//ایمان کاهکش: هفته چهارم لیگ دسته اول با دیدار تیمهای نفت مسجدسلیمان و پیکان تهران پیگیری خواهد شد. دیدار تیمهای نفت و پیکان در حالی برگزار می شود که دو تیم با شرایط متفاوتی رودرروی یکدیگر قرار می گیرند.نفتی ها که در دو دیدار ابتدایی با تساوی بدون گل متوقف شده […]

سایت خبری شهر اولین ها//ایمان کاهکش: هفته چهارم لیگ دسته اول با دیدار تیمهای نفت مسجدسلیمان و پیکان تهران پیگیری خواهد شد.

دیدار تیمهای نفت و پیکان در حالی برگزار می شود که دو تیم با شرایط متفاوتی رودرروی یکدیگر قرار می گیرند.نفتی ها که در دو دیدار ابتدایی با تساوی بدون گل متوقف شده بودند هفته پیش در بابل دو بر صفر مغلوب شدند تا با کسب تنها دو امتیاز در رده هفدهم جدول رده قرار بگیرد.

تیم پیکان اما شروعی مقتدرانه در لیگ داششته و از ابتدا عزمش را برای صعود به لیگ برتر جزم کرده است.خودروسازان که با دو برد پرگل خانگی مقابل داماش و ایرانجوان و تساوی بدون گل در برابر فجرسپاسی هم اکنون با 7 امتیاز صدرنشین جدول لیگ دسته اول هستند با حضور علیرضا مرزبان بعنوان سرمربی در اندیشه بازگشت دوباره به لیگ برتر هستند.

پیکانی ها هم اکنون با 6 گل زده و بدون گل خورده از تفاضل گل خوبی برخوردار هستند .در حالی که نفت مسجدسلیمان در سه دیدار اخیر خود تنها دو گل دریافت نموده و گلی را نیز به ثمر نرسانده است.هرچند که قضاوت در خصوص خیلی زود است اما بدست آوردن عملکرد خوب در لیگ و جایگاه مناسب در جدول رده بندی مستلزم کسب امتیاز در همین هفته های ابتدایی خواهد بود.

قضاوت این دیدار بر عهده هادی مسلمی خواهد بود و خداداد افشاریان نیز کار نظارت داوری انجام خواهد داد.

دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و پیکان تهران ساعت 17.30 روز جمعه 13 شهریورماه و بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار خواهد شد.