چرا بختیاری زاده با نفت به بن بست خورد؟!/ عدم تعهد ، اقتدار هیأت مدیره، بازیکن سالاری یا … ؟
چرا بختیاری زاده با نفت به بن بست خورد؟!/ عدم تعهد ، اقتدار هیأت مدیره، بازیکن سالاری یا … ؟

شهر اولین ها// حضور یکی مربی جوان و تازه وارد به عرصه مربیگری که افتخارات زیادی را در عرصه بازیگری در تیمهای باشگاهی کسب نموده بود می توانست موجی جدید و امیدوارکننده را در فوتبال نفت مسجدسلیمان ایجاد کند اما به نظر می رسد این پروسه تنها چهل روز به طول انجامید. به گزارش شهر […]

شهر اولین ها// حضور یکی مربی جوان و تازه وارد به عرصه مربیگری که افتخارات زیادی را در عرصه بازیگری در تیمهای باشگاهی کسب نموده بود می توانست موجی جدید و امیدوارکننده را در فوتبال نفت مسجدسلیمان ایجاد کند اما به نظر می رسد این پروسه تنها چهل روز به طول انجامید.

به گزارش شهر اولین ها، غیبت سهراب بختیاری زاده در تمرینات نفت مسجدسلیمان و مصاحبه اخیرش حاوی مطالبی سراسر تأمل برانگیز بود که در صورت صحت آنها بایستی به حال فوتبال مسجدسلیمان تأسف خورد که چرا اختیار عمل سرمربی در جذب بازیکن و مباحث فنی اینقدر محدود می شود و در واقع یک مربی باید سفارش پذیر و تابع تصمیمات مدیرعامل باشد؟!

به واقع چرا در صورت عدم جذب بازیکنان مورد نظر مدیرعامل شرکت و سفارشی ، سرمربی باید از باشگاه کنار گذاشته شود؟

چرا با وجود اصرار سرمربی در خصوص اینکه اضافه نمودن بازیکنان سفارشی به تیم لطمه وارد می شود، باز هم بر این موضوع پافشاری می شود؟

چرا با وجود شرایط سنگین و مسائل مالی تیم باز هم سرمربی به ادامه کار علاقمند است اما تحمیل بازیکنانی خاص را نمی پذیرد؟

بایدها و تأکیدها در خصوص بازگشت برخی بازیکنان به تیم نفت چه معنایی می تواند داشته باشد؟

آیا در یک تیم لیگ یکی و با سابقه حضور در لیگ برتر بازیکنان سفارشی قدرت بیشتری از سرمربی تیم دارند؟

آیا مدیران نفت نگاه دکوری و سفارشی به بازیکنان زیر 23 سال دارند؟

آیا باوجود امثال مدیرانی که اکنون در مورد فوتبال مسجدسلیمان که دهها سال قدمت دارد صاحب نظر هستند ، باید تأسف خورد؟

و دهها پرسش دیگر که طی روزهای اخیر به اذهان فوتبالدوستان خطور می کند و امیدواریم مدیران باشگاه برای آن پاسخهایی قانع کننده داشته باشند. مدیرانی که قطعاً شعارهای هواداران را در حمایت از سهراب بختیاری زاده در دیدار اخیر نفت مقابل فجرسپاسی شنیده اند و متوجه این موضوع هستند که مسجدسلیمانی ها فوتبال را خوب می فهمند ؛ خیلی بیشتر از خوب …

سهراب بختیاری زاده به ادامه فعالیت خود در فوتبال کشور می پردازد و دیر یا زود باز هم وی را در کسوت مربیگری خواهیم دید اما نگاه حرفه ای و کارشناسانه ای که باید آیا بر مدیریت فوتبال نفت مسجدسلیمان حاکم است؟