کاشت نخل در خوزستان به جای تیراندازی در مراسم
کاشت نخل در خوزستان به جای تیراندازی در مراسم

عصر اولین ها//استاندار خوزستان از بزرگان عشیره باوی به دلیل مقابله با رسم تیراندازی و ترغیب مردم به برگزار نکردن تجمع‌ها تقدیر کرد. قاسم سلیمانی دشتکی  از شیخ سمیر باوی بزرگ عشیره باوی بابت جلوگیری از تیراندازی در مراسم و ایجاد سنت حسنه کاشت نخل به جای تیراندازی، ترغیب شهروندان به رعایت دستورالعملهای بهداشتی و […]

عصر اولین ها//استاندار خوزستان از بزرگان عشیره باوی به دلیل مقابله با رسم تیراندازی و ترغیب مردم به برگزار نکردن تجمع‌ها تقدیر کرد.

قاسم سلیمانی دشتکی  از شیخ سمیر باوی بزرگ عشیره باوی بابت جلوگیری از تیراندازی در مراسم و ایجاد سنت حسنه کاشت نخل به جای تیراندازی، ترغیب شهروندان به رعایت دستورالعملهای بهداشتی و مبارزه با بیماری کرونا و شرکت نکردن در مراسم و تجمع‌ها قدردانی کرد.

این تقدیر به نمایندگی از طرف استاندار، توسط معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان به همراه مدیران کل امنیتی، انتظامی و مرزی، پدافند غیرعامل و فرماندار شهرستان کارون با حضور در حسینیه عشیره باوی صورت گرفت.

چندی پیش شیخ طایفه باوی درخواست و پیشنهاد کاشت نخل به جای رسم تیراندازی در مراسم و جلوگیری از هر گونه حادثه و تجمع در این شرایط کرونایی را داد.

خوزستان از جمله استان‌هایی است که برخی مردم و عشایر آن طبق یک سنت غلط در مراسم عزا و عروسی تیر اندازی می‌کنند، اما طی سال‌های اخیر ، اقدام گسترده ای از سوی مردم برای از بین بردن این رسم انجام شده است.