کاشت نهال خرما به پاس قدردانی از همیاری با مردم اندیکا
کاشت نهال خرما به پاس قدردانی از همیاری با مردم اندیکا

عصر اولین ها// انجمن های مردم نهاد اندیکا به پاس قدردانی از اقشار مختلف جامعه در همیاری با مردم زلزله زده اندیکا نهال خرما کاشتند. ولی احمدی مدیر انجمن حامیان آسمان آبی و زمین سبز اندیکا در گفتگو با عصر اولین ها بیان داشت:انجمن های مردم نهاد شهرستان اندیکا به پاس قدردانی از خیرین، نهادها و […]

عصر اولین ها// انجمن های مردم نهاد اندیکا به پاس قدردانی از اقشار مختلف جامعه در همیاری با مردم زلزله زده اندیکا نهال خرما کاشتند.

ولی احمدی مدیر انجمن حامیان آسمان آبی و زمین سبز اندیکا در گفتگو با عصر اولین ها بیان داشت:انجمن های مردم نهاد شهرستان اندیکا به پاس قدردانی از خیرین، نهادها و شرکتهای دولتی و غیر دولتی ، هنرمندان، سپاه پاسداران ، بسیج، شخصیت های لشکری و کشوری، و همه کسانیکه بصورت مستقیم ، همچنین با پشتیبانی رسانه ای کمک های انسان دوستانه خود را به زلزله زدگان شهرستان محروم اندیکا رساندند و در کنار ما بودند اقدام کاشت ۲۶ نفر نهال خرما نمودند.

وی افزود: این اقدام با مشارکت انجمن های حامیان آسمان آبی و زمین سبز اندیکا و پائیز سبز اندیکا برگزار شد و با نیت سلامتی و طول عمر با عزت برای همه عزیزان کاشته شده که به نمادی از سپاسگزاری تبدیل خواهند شد.