کاشت ۱۴ نخل خرما در پتروشیمی فجر بندر ماهشهر
کاشت ۱۴ نخل خرما در پتروشیمی فجر بندر ماهشهر

عصر اولین ها// با مشارکت انجمن دیده بان انرژی پاک و جمعی از پرسنل شرکت فجر انرژی خلیج فارس ۱۴ نفر نهال درخت خرما در آستانه هفته هوای پاک کاشته شد. به گزارش عصر اولین ها، طی برنامه ای که با مشارکت جمعی از پرسنل شرکت فجر انرژی خلیج فارس و انجمن دیده بان انرژی […]

عصر اولین ها// با مشارکت انجمن دیده بان انرژی پاک و جمعی از پرسنل شرکت فجر انرژی خلیج فارس ۱۴ نفر نهال درخت خرما در آستانه هفته هوای پاک کاشته شد.

به گزارش عصر اولین ها، طی برنامه ای که با مشارکت جمعی از پرسنل شرکت فجر انرژی خلیج فارس و انجمن دیده بان انرژی پاک برگزار گردید ۱۴ درخت نخل خرما در محوطه شرکت کاشته شد. شرکت فجر انرژی خلیج فارس بیش از ۴۱ هزار متر مربع فضای سبز دارد که هر ساله این فضا در حال افزایش بوده است. در این فضای سبز بیش از ۳۲ گونه درخت و درختچه، ۲۰ گونه گیاه فصلی و ۱۰ گونه گیاه آپارتمانی وجود دارد که بر اساس سازگاری با آب و هوای گرم و مرطوب و زمین شوره‌زار منطقه و متناسب با معماری محیطی و طراحی فضا انتخاب شده‌اند.
از این فضای سبز محصولات زیادی برداشت می‌شود به طوریکه سال جاری از نخل‎‌های فضای سبز این شرکت ۱۴ تن خرما برداشت شده و در میان کارکنان این شرکت توزیع شده است.
فضای سبز

فضای سبز