کدام شهرهای خوزستان شامل مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن‌اند؟
کدام شهرهای خوزستان شامل مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن‌اند؟

عصر اولین ها// معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: تاکنون چهار مرحله ثبت‌نام در راستای طرح اقدام ملی مسکن انجام شده است و مرحله پنجم نیز از چند روز پیش آغاز شده و تا ۲۵ خردادماه ادامه خواهد داشت. محمدحسین پناهی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون چهار مرحله ثبت‌نام […]

عصر اولین ها// معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: تاکنون چهار مرحله ثبت‌نام در راستای طرح اقدام ملی مسکن انجام شده است و مرحله پنجم نیز از چند روز پیش آغاز شده و تا ۲۵ خردادماه ادامه خواهد داشت.

محمدحسین پناهی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون چهار مرحله ثبت‌نام در راستای طرح اقدام ملی مسکن انجام شده است و مرحله پنجم نیز از چند روز پیش آغاز شده و تا ۲۵ خردادماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: همه افرادی که فاقد مسکن هستند و از یارانه‌های مسکن استفاده نکرده‌اند و مطابق قانون ساماندهی، واجد شرایط دریافت مسکن هستند؛ می‌توانند با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: شهرهای اهواز، ماهشهر، دزفول، رامشیر، شوشتر، آبادان، خرمشهر، آغاجاری، امیدیه، باغملک، هندیجان، اروندکنار، چوئبده، سردشت، هفتکل، میان رود، مینوشهر و صفی‌آباد، شهرهایی هستند که در حال حاضر در خوزستان در مرحله پنجم ثبت‌نام امکان نام ‌نویسی برای آن‌ها وجود دارد.

پناهی‌فر افزود: در ماه‌های آینده دیگر شهرهای خوزستان نیز به مرحله ثبت نام اضافه می‌شوند تا مردم آن شهرها نیز نسبت به نام‌نویسی برای استفاده از طرح اقدام ملی مسکن اقدام کنند.

  • منبع خبر : ایسنا