کرونا در شلوغی آرامستان مسجدسلیمان فاتحه می خواند +تصاویر
کرونا در شلوغی آرامستان مسجدسلیمان فاتحه می خواند +تصاویر

علیرغم افزایش آمار مبتلایان به کرونا و اعمال محدودیت ها در آرامستان ها، گزارشات مردمی از شلوغی آرامستان چهاربیشه در ساعات اخیر حکایت دارد. هر چند که فرماندار مسجدسلیمان اخیراً ضمن ابراز نگرانی از ازدحام در آرامستان‌ها و تجمعات گفت: انتظار داریم مردم شهرستان در این خصوص همکاری کنند و باعث تشکیل تجمعات در آرامستان‌ها و مراسمات نشوند، زیرا این باعث اشاعه و انتشار بیماری خواهد شد.

عصر اولین ها// علیرغم افزایش آمار مبتلایان به کرونا و اعمال محدودیت ها در آرامستان ها، گزارشات مردمی از شلوغی آرامستان چهاربیشه در ساعات اخیر حکایت دارد. هر چند که فرماندار مسجدسلیمان اخیراً ضمن ابراز نگرانی از ازدحام در آرامستان‌ها و تجمعات گفت: انتظار داریم مردم شهرستان در این خصوص همکاری کنند و باعث تشکیل تجمعات در آرامستان‌ها و مراسمات نشوند، زیرا این باعث اشاعه و انتشار بیماری خواهد شد.

به گزارش عصر اولین ها، با وجود محدودیت ها مبنی بر ورود و تجمع در آرامستان های سطح شهر اخبار واصله از شلوغی آرامستان چهاربیشه در مسجدسلیمان طی ساعات اخیر حکایت دارد. گویا محدودیت ها آنچنان نتوانسته مانع از ورود مردم به آرامستان شود و انبوه خودروهای پارک شده در محدوده آرامستان از شلوغی این مکان حکایت می کند.

پاکدل فرماندار مسجدسلیمان اخیراً ضمن ابراز نگرانی از ازدحام در آرامستان‌ها و تجمعات گفت: انتظار داریم مردم شهرستان در این خصوص همکاری کنند و باعث تشکیل تجمعات در آرامستان‌ها و مراسمات نشوند، زیرا این باعث اشاعه و انتشار بیماری کرونا ویروس می شود. او با بیان اینکه از تجمع‌ها جلوگیری خواهد شد افزود: بنابر مصوبه شورای تامین شهرستان کلیه مراسمات و تجمعات ممنوع است و در صورت مشاهده با صاحبان عزا برخورد و خودرو‌های موجود جریمه پانصد هزار تومانی خواهند شد.

در روزهایی که کرونا همچنان قربانی می گیرد و آمار مبتلایان نیز ادامه دارد انتظار می رود تا علاوه بر شدت یافتن نظارت، مصوبات ستاد مقابله با کرونا نیز به شکلی مطلوب اجرا شود. این مقوله می تواند در کنترل ها و کاهش احتمالی آمار مبتلایان نقش مهم و تأثیرگذاری داشته باشد.