کمک داور خوزستانی بالاخره به حقش رسید + تصویر
کمک داور خوزستانی بالاخره به حقش رسید + تصویر

شهر اولین ها//در عرصه داوری فوتبال داوران زیادی در فوتبال کشور فعالیت می کنند که تنها تعداد محدودی از آنان به بالاترین سطح قضاوت در کشور که همانا لیگ برتر بوده دست می یابند. داورانی که با تلاش و پشتکار زیادی برای دستیابی به هدف خود تلاش نموده و نتیجه زحمات خود را با قضاوت […]

شهر اولین ها//در عرصه داوری فوتبال داوران زیادی در فوتبال کشور فعالیت می کنند که تنها تعداد محدودی از آنان به بالاترین سطح قضاوت در کشور که همانا لیگ برتر بوده دست می یابند. داورانی که با تلاش و پشتکار زیادی برای دستیابی به هدف خود تلاش نموده و نتیجه زحمات خود را با قضاوت در لیگ برتر کشور کسب خواهند نمود. در استان خوزستان نیز داوران متعددی طی سالهای اخیر به لیگ برتر کشور معرفی شده اند که رحیم حاجی پور کمک داور شایسته و پرتلاش خوزستانی آخرین داوری است که جدیداً قضاوت در لیگ برتر را تجربه کرد. وی بعنوان کمک داور اول دیدار سیاه جامگان و پارس جنوبی جم را در هفته پایانی لیگ برتر در کنار پیمان فرخی مهر داور خوزستانی این مسابقه قضاوت نمود.

حاجی پور که داوری را از سال ۸۱ با حضور در کلاس درجه سه آغاز نمود. مدرس آن کلاس گودرز مولایی بود. فردی که پس از یک دهه و در سال ۹۰ بعنوان رییس وقت کمیته داوران خوزستان مقدمات معرفی رحیم حاجی پور به فدراسیون را جهت قضاوت در لیگ کشور فراهم نمود و شاید این اتفاق یکی از رموز موفقیت حاجی پور در عرصه قضاوت بوده است.

این داور که اصالتاً اهل شهرستان لالی و دارای مدرک کارشناس شیمی و شاغل در صنعت نیشکر شرکت میرزاکوچک می باشد با پشتکار فراوان توانست در سطح اول فوتبال کشور قضاوت کند. تجربه قضاوت در مسابقات ناشنوایان آسیا-اقیانوسیه که سال ۹۳ در جزیره کیش برگزار شد سکوی پرتاب این کمک داور خوزستان بود. تا جایی که در اولین سال حضور وی در لیگ دسته اول ، قضاوت در کنار داوران بین المللی فوتبال کشور از جمله بیژن حیدری، محمدرضا اکبریان، محمدحسین زاهدی فر و وحید کاظمی و دیگر داوران مطرح فوتبال کشور نتیجه اعتماد کمیته داوران فوتبال کشور به رحیم حاجی پور بوده است.

حاجی پور که علاوه بر حرفه قضاوت در زمینه خوشنویسی نیز دارای مدرک ممتاز بوده و چندین نمایشگاه استانی نیز از آثار خود برپا نموده ؛ حمایت خانواده و بویژه مادرش ،مجموعه مدیران و کارکنان شرکت توسعه نیشکر میرزا کوچک خان و سایر پیشکسوتان و داروان فوتبال خوزستان را رمز موفقیت و پیشرفت خود می داند و امیدوار است تا در فصل جدید فوتبال لیگ برتر نیز در کنار سایر داوران خوزستانی حضوری موفقیت آمیز داشته باشد.