کوهپیمایی، پاکسازی و کاشت بذر بلوط در دامنه کوه آسماری
کوهپیمایی، پاکسازی و کاشت بذر بلوط در دامنه کوه آسماری
همزمان با فرا رسیدن دهه فجر برنامه کوهپیمایی، پاکسازی و کاشت بذر بلوط در دامنه کوه آسماری به همت پرسنل کارخانه سیمان کارون انجام گرفت؛

عصر اولین ها// پاسداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی کارخانه سیمان کارون انجام گرفت.
به گزارش عصر اولین ها به نقل از روابط عمومی کارخانه سیمان کارون، مهران امامی رئیس کارخانه سیمان کارون شهر گلگیر ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر ، از برگزاری برنامه کوهنوردی،پاکسازی و بذرکاری بلوط در دامنه کوه آسماری خبر داد.
امامی گفت: خدمتگزاری به طبیعت ، زیباترین احترام به آب و خاک این سرزمین بوده ،سرزمینی که هزاران جوان شایسته با از خودگذشتگی و ایثار ، جان خود را نثار حراست و حفاظت از این مرز و بوم نمودند.
وی افزود : امروز پرسنل زحمتکش کارخانه سیمان کارون به یاد تمام شهدای عزیز و با اشاره به الگوی والای رشادت ها (حاج قاسم سلیمانی )، بذر نهالی در دل خاک نهاده و جمیع به اتفاق به قله کوه آسماری ، این نگین زیبای شهر گلگیر، صعود نمودند.
امامی در پایان ضمن تشکر از نگرش خوب محیط زیستی پرسنل شایسته و پرتلاش آن شرکت گفت: یاد دلیران سفرکرده این مرز و بوم تا همیشه در دلهای ما جاودانه بوده و شمع امیدمان در آبادانی این سرزمین با مرور خاطرات آنها همیشه روشن خواهد بود …