گردهمایی بزرگ تشکل های محیط زیستی مسجدسلیمان و اندیکا
گردهمایی بزرگ تشکل های محیط زیستی مسجدسلیمان و اندیکا

عصر اولین ها// همزمان با فرا رسیدن هفته هوای پاک گردهمایی بزرگ تشکل های محیط زیستی مسجدسلیمان و اندیکا برگزار شد و برنامه های متنوعی در این خصوص انجام گرفت. به گزارش عصر اولین ها،همزمان با فرا رسیدن هفته هوای پاک برنامه مشترک تشکل های محیط زیستی مسجدسلیمان و اندیکا با مشارکت ادارات محیط زیست […]

عصر اولین ها// همزمان با فرا رسیدن هفته هوای پاک گردهمایی بزرگ تشکل های محیط زیستی مسجدسلیمان و اندیکا برگزار شد و برنامه های متنوعی در این خصوص انجام گرفت.

به گزارش عصر اولین ها،همزمان با فرا رسیدن هفته هوای پاک برنامه مشترک تشکل های محیط زیستی مسجدسلیمان و اندیکا با مشارکت ادارات محیط زیست و منابع طبیعی شهرستان اندیکا برگزار گردید. در این برنامه ضمن بازدید از نرگسزار روستای صالح کوتا تعداد ۵۰ اصله نهال نیز در محدوده امامزاده صالح کوتا کاشته شد. حضور در جزیره تفریحی پشت سد شهید عباسپور بهمراه قایق سواری از دیگر بخش های متنوع این برنامه یکروزه بود. علاوه بر شرکت کنندگان در برنامه اقدام به پاکسازی حاشیه دریاچه سد شهید عباسپور نمودند.

گفتنی است در این برنامه علاوه بر حضور مجموعه ادارات محیط زیست و منابع طبیعی اندیکا، اعضای انجمن های آسمان آبی زمین سبز، انجمن پاییز سبز و همیاران طبیعت سبز از اندیکا و دیده بان دوستداران محیط زیست، بانوان طبیعت دوست آسماری و همیاران محیط زیست نیز از مسجدسلیمان حضور داشتند.