گزارش متنی-تصویری از افتتاح دفتر سازمان های مردم نهاد محیط زیستی در اداره منابع طبیعی مسجدسلیمان
گزارش متنی-تصویری از افتتاح دفتر سازمان های مردم نهاد محیط زیستی در اداره منابع طبیعی مسجدسلیمان

شهر اولین ها// ظهر امروز و طی مراسمی که با حضور رییس و مجموعه اداره منابع طبیعی مسجدسلیمان و نمایندگان سازمان های مردم نهاد در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست ، دفتر این تشکل ها در اداره منابع طبیعی افتتاح گردید. به گزارش شهر اولین ها ، صبح امروز نشست رییس اداره منابع طبیعی و […]

شهر اولین ها// ظهر امروز و طی مراسمی که با حضور رییس و مجموعه اداره منابع طبیعی مسجدسلیمان و نمایندگان سازمان های مردم نهاد در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست ، دفتر این تشکل ها در اداره منابع طبیعی افتتاح گردید.

به گزارش شهر اولین ها ، صبح امروز نشست رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مسجدسلیمان با نمایندگان سازمان های مردم نهاد در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی برگزار شد. در این نشست حاتمی رییس اداره ضمن خیرمقدم به حضار و قدردانی از تلاش انجمن های مردم نهاد طی برنامه های اخیر از قبیل مقابله با آتش سوزی و اطفاء حریق جنگل ها و مراتع و برنامه های درختکاری و کاشت نهال ، ابراز امیدواری کرد که این نشست ها نویدبخش تعامل بیشتر سازمانهای نهاد با اداره باشد.

وی با اشاره به پتانسیل بالای تشکل های مردمی در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا ضمن احیا و فعال نمودن ستاد نهضت سبز در شهرستان از ظرفیت های موجود در این تشکل ها به بهترین نحو استفاده نماییم.
در ادامه این نشست نمایندگان انجمن های محیط زیست و منابع طبیعی مسجدسلیمان به ارائه نکاتی در خصوص مشارکت در طرح های آموزشی و درختکاری و بهبود حفظ و نگهداری نهال ها پرداختند. در خاتمه نیز دفتر سازمان های مردم نهاد در اداره منابع طبیعی با هدف تسهیلگری مشارکت تشکل های مردم نهاد در طرح های منابع طبیعی و آبخیزداری افتتاح شد و محمدشهبازی از فعالین باسابقه حوزه محیط زیست و عضو هیات مدیره انجمن دیده بان دوستداران محیط زیست مسجدسلیمان بعنوان نماینده سازمان های مردم نهاد در اداره منابع طبیعی شهرستان جهت انجام هماهنگی ها و امورات فی مابین معرفی گردید.