گزارش مشروح آئین تودیع و معارفه شهام سلیمانی شهردار مسجد سلیمان + تصاویر
گزارش مشروح آئین تودیع و معارفه شهام سلیمانی شهردار مسجد سلیمان + تصاویر

شهر اولین ها//جلسه شورای اداری این هفته که با تودیع و معارفه شهردار مسجدسلیمان همراه بود برگزار شد، در این روز علیرضا گوروئی فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان، مسئولین دستگاههای اجرایی و انتظامی به همراه خبرنگاران رسانه های مختلف حضور داشتند. در ابتدای این برنامه فرضعلی علیجانی ضمن خوش آمدگویی به […]

شهر اولین ها//جلسه شورای اداری این هفته که با تودیع و معارفه شهردار مسجدسلیمان همراه بود برگزار شد، در این روز علیرضا گوروئی فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان، مسئولین دستگاههای اجرایی و انتظامی به همراه خبرنگاران رسانه های مختلف حضور داشتند.

در ابتدای این برنامه فرضعلی علیجانی ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه و محکوم کردن حوادث اخیر کشور اظهار داشت: از همه مردم شریف و با نجابت مسجدسلیمان میخواهیم مثل همیشه اجازه ندهند، زمینه سو استفاده و موج سواری دشمنان قسم خورده به وجود بیاید، و از دولت محترم مصرانه میخواهیم پیش از اینکه دیر شود توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال به طور واقعی را پیگیری نمایند.

وی ضمن تقدیر از علی هزارسی سرپرست اسبق شهرداری اضافه کرد: از سرپرست محترم شهرداری که در مدت زمان حضورشان با ارائه راهکارهای پیشبردی، گامهای موثری در جهت خدمت رسانی به این شهر داشته اند، و با همکاری و همدلی با اعضای شورا و پرسنل زحمت کش شهرداری و همچنین تامل خوبی که در سطوع مختلف مدیریت و خدمات شهرستان ایجاد کردند، تشکر لازم را به عمل میاوریم.

رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان گفت: در این دوره جهت تصدی شهرداری، بسیاری از عزیزان اعلام آمادگی داشتند، که مورد بررسی اعضای محترم و دلسوز شورای شهر مسجدسلیمان قرار گرفتند و تصمیم نهایی بعد از مدت طولانی، به انتخاب مهندس شهام سلیمانی موزرمی بر تصدی شهردار این شهرداری منجر شد.

وی تصریح کرد: از شاخص های مورد نظر این شهردار عزیز رعایت تکریم مردم و شهروندان، و ارائه کیفیت خوب خدمات به شهروندان و همشهریان است، مهندس شهام سلیمانی جوانی با انگیزه می باشد، که بر همه ابعاد وظایف شهرداری برنامه ریزی کاری داشته است، و اکثریت اعضای شورای شهر برای انتخاب ایشان به اتفاق نظر آراء تصمیم به انتخاب ایشان گرفتند.

وی اضافه نمود: در همین رابطه جا دارد به شهردار جدید تبریک و خیر مقدم عرض نمایم و انشاالله که بتوانیم با همدلی که در بین اعضای محترم شورای شهر به وجود آمده، در کنار این برادر و با همدلی با سایر مسئولین در سطح شهرستان که وجود دارد، بتوانیم ارائه خدمات شایسته ای برای همشهریان عزیز تقدیم نمائیم.

در ادامه علی هزارسی سرپرست اسبق شهرداری مسجدسلیمان با تبریک به شهردار مسجدسلیمان عنوان کرد: این مسئولیت خطیر را در شهر اولینها تبریک میگویم، شهری که سراسر مشکلات، معضلات، کاستی ها و نیازها در محلات و مناطق مختلف در این شهر به چشم میخورد و همه شماها و همشهریان به این موضوع واقف هستیم.

وی افزود: از همه مسئولیین انتظار داریم در کنار برادرمان جناب آقای سلیمانی باشید، و با کمکی هر چند کوچک به توسعه شهرمان نهادینه نمائیم و با این روند خدمتی در خور همشهریان به وجود آوریم، شهری که در سالهای متمادی در زمینه اعتبارات عمرانی به آن بی مهری گردیده، و انتظار داریم از همه دولتمردان و کسانی که دستی در کار دارند از همه ظرفیت های ممکن استفاده کنند.

در ادامه این جلسه متن حکم شهردار مسجدسلیمان قرائت گردید که در ادامه عنوان میگردد.

جناب آقای شهام سلیمانی

سلام علیکم

در اجرای تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ با اصلاحات بعدی، با توجه به پیشنهاد نامه شماره ۱۲/۲۹۴ مورخ: ۹۶/۹/۲۲ شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، به موجب این حکم به سمت شهردار مسجدسلیمان منصوب می شوید

امید است با اتکال به پرودگار سبحان و رعایت کامل موازین شرعی و مقررات قانونی در جهت اهداف و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی، گسترش مشارکت مردم و سازمان های مردم نهاد در اداره امور، توسعه و عمران شهری موفق و موید باشید

غلامرضا شریعتی
استاندار خوزستان

بنابر همین گزارش در ادامه شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر اذعان داشت: از اعتمادی که به بنده داشته اید تشکر مینمایم و امیدوارم لایق این اعتماد دوستانمان که نمایندگان مردم مظلوم مسجدسلیمان می باشند با شیم، و با فرصتی که خداوند متعال به من داده و با همت همه مسئولین شهری از جناب فرماندار که به عنوان بزرگ شهرمان و پدر معنوی نماینده محترم ولی فقیه، نماینده محترم مردم، نماینده دستگاههای اجرایی، و از همه با تعامل این امید را دارم که بتوانیم مسجدسلیمان را به روزهای شکوفایی و نشاط نزدیک کنیم.

وی بیان کرد: امیدواریم با اجرای پروژه های زیر ساختی تحولات خوبی را در بحث زیر ساخت شهر مسجدسلیمان به وجود بیاوریم و این فرصت اراده ای است که در واقع من در تمام مدیران ارشد استان و شهرستان دیده ام، و اراده منسجمی، به جهت تغییر و تحول مسجدسلیمان و برون رفت از این وضعیت به وجود آمده است.

شهام سلیمانی افزود: لازم است تشکر ویژه بنمایم از آقای هزارسی که در این مدت تقبل زحمت کردند و مسائل امور شهرداری را با توجه به گفته خودشان مرتفع نمودند، و امیدوارم در تمام مراحل زندگیشان موفق باشند.

این مقام مسئول با تشریح وضعیت شهرداریها بیان کرد: شهرداری کار مدیریت بسیار خطیری بوده، که در این مدیریت فقط منحصر به پرداخت و تامین حقوق پرسنل و یا اینکه چهار تا جدول خط کشی و رنگ آمیزی بشود واقعا نیست، شهرداری به عنوان قلب تپنده هر شهری و در اصل سیستم هماهنگ کننده شهری و یک مدیریت منسجم شهری است، که شاید بالای سیصد مورد وظیفه قانونی دارد، که اگر پنجاه درصد آن در سال انجام گردد، فکر کنم شهر از تحولات خاص خودش برخوردار خواهد شد.

شهرداری مسجدسلیمان ادامه داد: ما باید هدفمان این باشد که شهرداری را به سمت و سوی اهداف اساسی سازمانی خودش هدایت کنیم، و تنها به فکر این نباشیم که حقوق پرسنل را تامین کنیم و هدفمان تامین اعتبارات عمرانی و پولهای اعتبارات دولتی باشد، که بتوانیم پروژه های را در جهت زیر ساخت شهر، و به سمت قدمهای مثبت گام اساسی برداریم.

وی تاکید کرد: من امیدوارم با زمینه سازی مشارکت مردمی و جذب سرمایه گزاران، بتوانیم وقت بیشتری در جهت جلب مشارکتهای مردمی انجام دهیم و خود مردم عزیز را به آن درجه فکری برسانیم، بدین جهت عوارضی که از آنها گرفته میشود و هزینه های بابت خدمات و نوسازی دریافت میگردد، در جای درست آن هزینه شده، و به خودشان بر خواهد گشت، و امیدواریم شهرداری را از یک کارفرمای بزرگ خارج کنیم، و خودش را به عنوان یک دستگاه اجرایی(مجری) در سطح شهر مطرح کنیم.

وی بیان داشت: این پتانسیل در شهرداری مسجدسلیمان وجود خواهد داشت، و امکانات بالقوه لازم را دارد که به لطف و همراهی عزیزان شورا و مسئولین شهری در مدت زمان باقی مانده، تا پایان سال که از ماههای پر هزینه ای برای شهرداری خواهد بود، و امیدواریم مراسم بزرگداشت دهه فجر را به شایستگی هر چه تمامتر برگزار نمائیم.

سلیمانی در پایان با ابراز خرسندی از روزهای آینده اظهار کرد: با یاری خداوند متعال پروژه هایی را که امسال تعریف شده اند به مرحله اجرا در میاوریم و پروژه های زیر ساختی را تعریف خواهیم کرد و انشاالله به کمک و یاری همه مسئولین عزیز شهر، الخصوص نماینده محترم شهر جناب آقای مهندس ظاهری بر مشکلات فارق شویم و جا دارد از نماینده ولی فقیه حجت السلام امینی، و فرماندار گرانقدر در این مدت همراهی تقدیر و تشکر لازم را بنمایم.