گفتگوی سرمربیان نفت و پارسه پس از بازی دیروز + مصاحبه بازیکنان
گفتگوی سرمربیان نفت و پارسه پس از بازی دیروز + مصاحبه بازیکنان

سایت خبری شهر اولین ها//تیم نفت مسجدسلیمان توانست در هفته سیزدهم میهمان خود پارسه تهران را بانتیجه دو بر یک شکست دهد. فرزاد حافظی درباره این بازی گفت: بازی سخت و نفس گیری بود دو تیم با برنامه بازی کردند و در ده بازی گذشته هیچ گاه تا این حد فشار تحمل نکرده بودیم اما […]

سایت خبری شهر اولین ها//تیم نفت مسجدسلیمان توانست در هفته سیزدهم میهمان خود پارسه تهران را بانتیجه دو بر یک شکست دهد.

فرزاد حافظی درباره این بازی گفت: بازی سخت و نفس گیری بود دو تیم با برنامه بازی کردند و در ده بازی گذشته هیچ گاه تا این حد فشار تحمل نکرده بودیم اما با تدابیری که اندیشیده بودیم توانستیم از عمق دفاع به این تیم ضربه بزنیم.از تمام بازیکنانم ممنونم و به همه بازیکنان و تماشاگران تبریک میگویم.

از بعضی از آقایان گله دارم که به صورت هدایت شده برای تیم حاشیه درست میکنند.این افراد شناخته شده اند و از مسوولین انتظار دارم که با این افراد برخورد کنند.ما در حال حاضر مانند سدی در مقابل آنها ایستاده ایم و آنها دارند برای ما حاشیه میسازند.من اطمینان دارم در صورتی که آرامش به تیم ما برگردد این تیم در نیم فصل دوم در جایگاه های بالای جدول قرار گیرد.

سلمان تاجدار سرمربی پارسه تهران پس از شکست این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان گفت مصدومان زیاد به تیمم ضربه زده است.

تاجدار در مورد بازی به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی را انجام دادیم. دو تیم از تیمهای انتهای جدول بودند که همین موضوع بازی را حساس تر میکرد. تیم نفت هم میخواست از موقعیت میزبانی استفاده کند که بازی را به سود خود به پایان برساند. تیم ما هم برای برد به مسجدسلیمان آمد به همین خاطر با دو مهاجم بازی را شروع کردیم. متاسفانه علیرغم بازیهای خوبی که انجام میدهیم توپهای ما در جلو زمین تبدیل به گل نمی شود.

وی ادامه داد: مصدومان بسیار زیادی داریم که نبود آنها به تیم ما ضربه زده است. بازیکنانی مثل محسن ارزانی، صادق طاهری(کاپیتان)  اول فصل مصدوم شدند و امروز هم که دفاع چپ و راست تیم همراهمان نبودند. بازی قبل نیز سه هافبک اصلی به دلیل مصدومیت تیممان را همراهی نکردندکه از این نظر ضربات زیادی به تیم تحمیل شد. با این حال خیلی خوب بازی میکنیم. تماشاگران از بای هجومی دو تیم رازی بودند.

وی ادامه داد: باید در آینده تغییراتی ایجاد کنیم تا به رده های تک رقمی جدول برسیم.

وی همچنین در مورد داوری این بازی به خبرنگار ما گفت: داور در این بازی دو پنالتی به سود نفت گرفت. به درست و اشتباه بودن تصمیم داور کاری ندارم ولی چرا در صحنه اول به دروازبان ما حتی کارت زرد نداد. این موضوع برای ما جای تعجب داشت که اگر پنالتی اعلام شد چرا داور هیچ کارتی به دروازبان ما نداد.

داوران در این فصل چند پنالتی را برای ما نگرفته اند. فیلم های صحنه ها را برای فدراسیون فرستادیم اما هیچ جوابی هم به ما ندادند و در عوض به راحتی برای تیمهای مقابل ما مثل بازی با فجر و پاس و این بازی پنالتی می گیرند.

پس از بازی به سراغ بعضی از بازیکنان نفت رفته و نظر آنها را در مورد این بازی پرسیدیم:

حمزه حدادی:

بازی خوبی بود خداروشکر بردیم. میتونستیم بیشتر از موقعیت ها مون استفاده کنیم ولی گله ای از بعضی از تماشاگران دارم که به بعضی از بازیکنانمون توهین کردند. بازیکنان خوبی داریم ولی متاسفانه امروز خیلی ناسزا شنیدند.

احساس میکنم این عده که به انگشت دست نمیرسند به دنبال منافع شخصی هستند. این عده نباید به دنبال منافع شخصی باشند باید به تیم فکر کنند. این مردم فقط نفت را دارند و من خودم بومی مسجدسلیمانم، خدایی نکرده با سقوط نفت همه مان بدبخت میشیم. این رو از ته دل میگم. با افتادن این تیم زندگی هممون تبا میشود. امیدوارم از این دست اتفاقات بد دیگر تکرار نشود.

رامین قربانی:

بازی سختی را انجام دادیم. به این سه امتیاز نیاز داشتیم که خدارا شکر بهش رسیدیم. بچه ها همه زحمت کشیدند. فقط امیدوارم تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند. ما به آنهانیاز داریم. تمام تلاشمان را برای موفقیت نفت و مردم مسجدسلیمان بکار میگیریم.

جوانهای مسجدسلیمان همه امیدشون این تیم هست همه زحمت میکشند که تیم نفت موفق بشود اما اندک نفراتی واقعا نمیدونم دنبال چه چیزی هستند دست به هر کار زشتی می زنند که به منافع شخصی خودشان برسند.

ان شالله این تیم به جایگاه خود که بالای جدول است برسد.

فرشید علیزاده:

خدا را شکر که سه امتیاز بازی را گرفتیم. در شرایط بدی قرار گرفته بودیم که به سه امتیاز بازی نیاز داشتیم و خدا را شکر به حقمان رسیدیم. امیدوارم در هفته های آینده روند رو به رشد خود را حفظ کنیم.

دو پاس عالی و دو گل:

خوب میل به گلزنی دارم. دوست دارم در تمام حملات شرکت کنم. خودم دوست دارم گل بزنم.خدا رو شکر که زحمت همه بچه ها را تبدیل به گل کردم.

مصطفی شکری:

بازی خوبی بود همه بچه ها تمام تلاششان را کردند و توانستیم به سه امتیاز بازی برسیم.از همه بازیکنان و کادر فنی و تماشاگران تیم تشکر میکنم.

به عنوان یک بومی مسجدسلیمان واز استعدادهای این شهر که از لیگ سه کشور به این تیم اضافه شدید خیلی خوب بازی کردید :

ممنون از شما. انگیزه بسیار زیادی داشتم تا خودم را به همه ثابت کنم. تمام دستورات مربیان را انجام دادم تا از من راضی باشند. ابتدا هافبک راست بعد به وسط آمدم که خوب بازی کردم. خدا رو شکر تونستم به تیم شهرم کمک کنم.

مجتبی زارعی:

خدا را شکر میکنم که به سه امتیاز رسیدیم و به طرفداران واقعی نفت تبریک میگم و این برد را به همه آنها تقدیم میگم. ایشالله روز به روز بهتر بشیم تا به جایگاه واقعی نفت که صعود به لیگ برتر است برسیم.

بعد از بازی درگیری لفظی با کسی داشتید موضوع چه بود؟

چی بگم. فقط میتونم بگم که باید منطقی از کسی انتقاد کرد، توی ده دقیقه کریس رونالدو هم نمیتونه پنالتی بگیره و گل بزنه. اینها فکر نمیکردند که من بتوانم بازی کنم و یک پنالتی بگیرم و باعث پیروزی تیمم شوم. (با خنده)خدا لطف کرد و جوابشون را داد.

 

مرجع:دی اسپورت