گل های ثانیه های پایانی و سرنوشت ساز در دیدارهای تحت قضاوت دکتر حیدری
گل های ثانیه های پایانی و سرنوشت ساز در دیدارهای تحت قضاوت دکتر حیدری

عصر اولین ها// تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در آخرین دیدار خود در سال ۹۹ میهمان پرسپولیس تهران خواهد بود. این دیدار در حالی با قضاوت بیژن حیدری برگزار می شود که آخرین قضاوت این داور همدانی برای نفتی ها با حذف زردپوشان در نیمه نهایی جام حذفی مقابل تراکتورسازی همراه بوده است. در دیدارهایی که […]

عصر اولین ها// تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در آخرین دیدار خود در سال ۹۹ میهمان پرسپولیس تهران خواهد بود. این دیدار در حالی با قضاوت بیژن حیدری برگزار می شود که آخرین قضاوت این داور همدانی برای نفتی ها با حذف زردپوشان در نیمه نهایی جام حذفی مقابل تراکتورسازی همراه بوده است. در دیدارهایی که بیژن حیدری برای نفت مسجدسلیمان قضاوت نموده یک برد، دو تساوی و یک شکست حاصل شده است.

به گزارش عصر اولین ها، دیدار تیم های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در حالی با قضاوت بیژن حیدری انجام خواهد شد که در سه قضاوت این داور برای نفت مسجدسلیمان سه گل سرنوشت ساز نتیجه بازی را تغییر داده اند. قضاوت های قبلی این داور بین المللی برای نفت مسجدسلیمان به شرح زیر می باشد:

تراکتورسازی ۱- نفت مسجدسلیمان ۰ (نیمه نهایی جام حذفی ۹۸-۹۹)

 آخرین قضاوت بیژن حیدری برای نفت مسجدسلیمان با حذف شاگردان تارتار در نیمه نهایی جام حذفی همراه بود. دیداری که به میزبانی تراکتورسازی در تبریز برگزار شد و علیرغم اخراج رضا اسدی و ده نفره شدن تراکتورسازی این دیدار با شکست نفت مسجدسلیمان خاتمه یافت. تنها گل این دیدار در شرایطی مشکوک به ثمر رسید و نفتی ها معتقد بودند که پیش از به ثمر رسیدن گل بر روی بازیکن نفت خطا رخ داده بود.

پیکان ۲- نفت مسجدسلیمان ۳ (هفته ششم لیگ برتر ۹۹-۹۸)

دیداری که با پیروزی پرگل نفتی ها در ورزشگاه شهر قدس خاتمه یافت و نفتی ها با گل ثانیه های پایانی صادق صادقی یک پیروزی شیرین کسب کردند.

نفت مسجدسلیمان ۱-سپیدرود رشت ۱ (هفته بیست و هشتم لیگ برتر ۹۸-۹۷)

در این دیدار پرحاشیه نفت مسجدسلیمان علیرغم فرصت های متعدد گلزنی و از دست دادن ضربه پنالتی توسط حکیم نصاری، در دقیقه ۹+۹۰ گل تساوی را مقابل رشتی ها به ثمر رساندند. در این دیدار پس از گلی که نفت مسجدسلیمان دریافت کرد، پرتاب سنگ از سوی تماشاگران این تیم با سر فیروز کریمی برخورد داشت و موجب شد تا برای دقایقی بازی متوقف شود.

راه آهن ۲- نفت مسجدسلیمان ۲ (هفته دهم لیگ برتر ۹۴-۹۳)

این دیدار پر فراز و نشیب در حالی تا دقایق پایانی با برتری نفتی ها ادامه داشت که امین منوچهری با گلزنی در دقیقه ۹۰ برای راه آهن بازی را به تساوی کشانید.