یک کشته در سانحه رانندگی جاده اهواز – رامهرمز
یک کشته در سانحه رانندگی جاده اهواز – رامهرمز

عصر اولین ها// برخورد یک دستگاه خودرو زانتیا با کامیون در محور اهواز به رامهرمز، یک کشته برجای گذاشت تا جولان جاده‌های مرگ در خوزستان ادامه داشته باشد. به گزارش عصر اولین ها، جولان جاده‌های مرگ در این استان مدت‌ها است که این عنوان تلخ را به خوبی پاس می‌دارند. روزی نیست که اخبار کشتار […]

عصر اولین ها// برخورد یک دستگاه خودرو زانتیا با کامیون در محور اهواز به رامهرمز، یک کشته برجای گذاشت تا جولان جاده‌های مرگ در خوزستان ادامه داشته باشد.

به گزارش عصر اولین ها، جولان جاده‌های مرگ در این استان مدت‌ها است که این عنوان تلخ را به خوبی پاس می‌دارند.
روزی نیست که اخبار کشتار این مسیر‌ها که در اکثر مواقع به گورستان‌ها ختم می‌شوند، منعکس نشود تا داغی ابدی در این داغ استان به دل خانواده‌ها بنشانند.
استانی که یکی از مقاصد و مبادی اصلی اقتصاد و تجارت کشور است، در زیرِ زیرساخت‌های نامطلوب، کمر خم کرده است.
در تازه‌ترین حادثه، صبح امروز چهارشنبه ۱۶ تیرماه حدود ساعت ۶ صبح، برخورد یک دستگاه خودرو زانتیا با کامیون در جاده اهواز – رامهرمز توسط مردم محلی گزارش شد.

طی این حادثه که بر اثر برخورد کامیون با خودروی زانتیا به وجود آمد، سبب انحراف خودروی زانتیا از جاده و فوت راننده ۲۳ ساله شد.

جا دارد مسئولین امر در کوتاهترین زمان ممکن، با اقدامی ملی نسبت به رفع اشکالات جدی محور‌های مواصلاتی، به خصوص در شهر‌های شمالی خوزستان، امنیت جان و مال مردم را تضمین نمایند.