۱۴۰۳ سال خداحافظی با مدارس سنگی خوزستان
۱۴۰۳ سال خداحافظی با مدارس سنگی خوزستان
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از برچیده شدن کلاس‌های سنگی تا سال ۱۴۰۳ خبر داد.

مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش  و پرورش خوزستان در جشن نیکوکاری سال ۱۴۰۱ ضمن تبریک ولادت امام زمان (عج) گفت: دانش آموزان امروز یاد گرفتند که در کنار شاد بودن خود به شاد بودن دوستان خود فکرکنند.

او با بیان اینکه از میلاد امام  زمان تا عید نوروز ان شاء الله بتوانیم با برگزاری مراسم کمک‌های مردمی  را به دست دانش آموزان محروم و نیازمند برسانیم، افزود: ان شاء الله با توانمندسازی دانش آموزان توسط کمیته امداد نیاز به برگزاری جشن برای کمک نداشته باشیم.

مدیرکل آموزش  و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۳ هیچ کلاس سنگی  نخواهیم داشت، گفت:  حدود  هزار و ۲۰۰  کلاس سنگی در استان وجود داشت  که بالای ۷۵۰ کلاس تا اوایل بهمن و بالای ۸۵۰ تا پایان اسفند ماه جمع آوری می‌شوند و بقیه نیز سال آینده برچیده می‌شوند.

او می‌گوید: توانمندسازی خانواده‌ها که توسط کمیته امداد انجام شده باعث رشد دانش آموزان از نظر علمی شده  و با اجرای طرح جهش  نیز دیگر شاهد کمبود امکانات در آغاز  سال تحصیلی آینده نیستیم.

مدیرکل آموزش  و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه تثبیت کننده همه تلاش‌های انجام شده  فعالیت بسیج و گروه‌های جهادی است، گفت:  از فردا  ۵۰ گروه جهادی  در شاوور و شوش  کار ترمیم، بازسازی، تجهیز و نوسازی مدارس  این دو شهر را آغاز می‌کنند.

آقای حمیدی نژاد ادامه داد: با همکاری این مجموعه‌ها جهل و بیسوادی از مدارس و استان ریشه کن خواهد شد  و دشمنان ما هر چه می‌خواهند تلاش کنند و بر طبل خالی خود بکوبند،    دانش آموزان ما با سلامت سال تحصیلی  را به پایان می‌برند.

او گفت: این اتفاقات زودگذر  حاصل تلاش‌های آدم‌های  ترسو است که دانش آموزان ما را مورد هدف قرار دادند  و به مقصد نخواهند رسید و  ان شاء الله آینده سازان ایران اسلامی  قله‌های علمی را یکی پس از دیگری  در می‌نوردند.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان