۳ میلیون و ۶۵۰ هزار نفر در خوزستان واجد شرایط رای دادن هستند
۳ میلیون و ۶۵۰ هزار نفر در خوزستان واجد شرایط رای دادن هستند

عصر اولین ها// نجاتی با بیان اینکه واجدین شرایط رای دادن در خوزستان سه میلیون و ۶۳۵ هزار نفر است که از این تعداد ۱۰۰ هزار نفر رای اولی هستند گفت: چهار هزار و ۱۸۳ شعبه اخد رای برای انتخابات در نظر گرفته شده و همه تمهیدات لازم جهت انتخاباتی پرشور اندیشیده شده است.  نجاتی […]

عصر اولین ها// نجاتی با بیان اینکه واجدین شرایط رای دادن در خوزستان سه میلیون و ۶۳۵ هزار نفر است که از این تعداد ۱۰۰ هزار نفر رای اولی هستند گفت: چهار هزار و ۱۸۳ شعبه اخد رای برای انتخابات در نظر گرفته شده و همه تمهیدات لازم جهت انتخاباتی پرشور اندیشیده شده است.

 نجاتی در خصوص تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد اظهار کرد: خوزستان همانند دیگر استان‌ها برابر برنامه زمان‌بندی ابلاغی از سوی ستاد انتخابات کشور کار خود را آغاز کرد و تمام فرایندهای انتخاباتی را یکی پس از دیگری توسط فرمانداران، بخشداران و کمیته‌های استانی پیش برد.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان با بیان اینکه در خوزستان انتخابات در ۲۸ شهرستان، ۸۷ شهر و ۳۵۰ روستا برگزار می‌شود افزود: چهار هزار و ۱۸۳ شعبه اخد رای برای انتخابات در نظر گرفته شده و بیش از ۱۰۰ هزار نفر عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت کار انتخابات را در روز ۲۸ خرداد انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه روز (جمعه ۲۸ خرداد) از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب تمام شعب اخذ رای آماده رای‌گیری از مراجعان هستند اضافه کرد: واجدین شرایط رای دادن در خوزستان سه میلیون و ۶۳۵ هزار و ۶۳۵ نفر است که از این تعداد ۱۰۰ هزار نفر رای اولی هستند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه تعداد یک میلیون و ۸۳۷ هزار و ۹۳۷ نفر از واجدین شرایط مرد و یک میلیون و ۷۹۷ هزار و ۶۹۸ نفر زن هستند تصریح کرد: امسال شعب اخذ رای ۱۵ درصد افزایش یافته تا مردم به راحتی دسترسی داشته باشند و تجمعی صورت نگیرد.

وی تعداد کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر در استان را حدود سه هزار و ۴۰۰ نفر عنوان‌ کرد و با اشاره به اینکه این تعداد کاندیدا برای کسب بیش از ۴۷۰ کرسی رقابت‌های تبلیغاتی داشته‌اند ادامه‌ داد: همچنین بیش از ۱۰ هزار ۶۰۰  نفر کاندیدای شوراهای روستا برای کسب ۶ هزار کرسی در استان خوزستان به رقابت پرداخته‌اند.

نجاتی ابراز کرد: یکی از دغدغه‌های مردم در بحث کرونا است که در این راستا تمهیدات لازم جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام و رابطین سلامت هم در شعب حضور دارند و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، مواد ضدعفونی، ماسک و موارد لازم در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه رای دهندگان ضمن رعایت الزامات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی حتما خودکار شخصی همراه داشته باشند یاد آور شد: در کل همه فرایندها و زمینه‌های کار انتخابات مهیا است و در روز جمعه همه مردم وفاداری‌ خود را به انقلاب با حضور حداکثری پای صندوق‌های اخذ رای اعلام خواهند کرد.