۴ نفر قربانی اختلاف خانوادگی در اهواز شدند
۴ نفر قربانی اختلاف خانوادگی در اهواز شدند

فرمانده انتظامی اهواز گفت: شب گذشته در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی تیراندازی در یکی از مناطق شهرستان اهواز، منجر به فوت چهار نفر از اعضای یک خانواده و زخمی شدن یک نفر دیگر براثر اختلاف خانوادگی شد. به گزارش عصر اولین ها به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن دالوند با اعلام […]

فرمانده انتظامی اهواز گفت: شب گذشته در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی تیراندازی در یکی از مناطق شهرستان اهواز، منجر به فوت چهار نفر از اعضای یک خانواده و زخمی شدن یک نفر دیگر براثر اختلاف خانوادگی شد.

به گزارش عصر اولین ها به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن دالوند با اعلام خبر فوت چهار نفر از اعضای یک خانواده در تیراندازی شب گذشته در اهواز اظهار داشت: بامداد امروز دوشنبه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی به سمت اعضای یک خانواده در یکی مناطق شهر اهواز، مامورین انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مامورین انتظامی در محل حادثه، جسد ۴ نفر از اعضای یک خانواده شامل پدر، مادر، پسر و دختر خانواده در محل حادثه کشف و یک دختر دیگر خانواده مجروح شده بود که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان اعزام شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: در طی تحقیقات اولیه مشخص شد ضاربان مسلح، ۴ برادر، پدر این خانواده بودند که مدتها با برادر خود اختلاف داشتند و در نهایت شب گذشته به خانه برادر خود رفته و با سلاح جنگی، خانواده را به رگبار بستند و موجب فوت ۴ نفر شدند.

سرهنگ دالوند در خصوص شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت گفت: از ابتدای اعلام مرکز فوریت‌های پلیس، شناسایی ضاربان به سرعت در دستور کار قرار گرفت و هم‌اکنون مامورین اطلاعاتی پلیس آگاهی شهرستان، در حال رصد محل اختفاء و دستگیری ضاربان هستند که باتوجه به حساسیت اجتماعی نسبت به درگیری‌های مسلحانه، دستگیری ضاربان به سرعت انجام خواهد شد.

وی در انتهای بیان داشت: وجود سلاح گرم به خصوص از نوع جنگی و خودکار، عامل اصلی بروز بسیاری از جرایم خشن است که جزو موارد خط قرمز پلیس است و با حساسیت‌های موجود، پلیس نسبت به شناسایی دارندگان سلاح گرم و فروشندگان آن‌ها با حساسیت خاصی عمل خواهد کرد.