ارتقاء سطح کیفی ورزش بانوان در شهرستان مسجدسلیمان + تصاویر
ارتقاء سطح کیفی ورزش بانوان در شهرستان مسجدسلیمان + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها/ ورزش بانوان در شهرستان مسجدسلیمان طی سالهای اخیر پیشرفت مطلوبی را در رشته های متعدد ورزشی شاهد بوده است که ادامه این روند نقش موثری در بهبود وضعیت آمادگی جسمانی و زندگی روزمره خانواده ها بخصوص بانوان شهرستان خواهد داشت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،اهمیت ورزش از آن […]

سایت خبری شهر اولین ها/ ورزش بانوان در شهرستان مسجدسلیمان طی سالهای اخیر پیشرفت مطلوبی را در رشته های متعدد ورزشی شاهد بوده است که ادامه این روند نقش موثری در بهبود وضعیت آمادگی جسمانی و زندگی روزمره خانواده ها بخصوص بانوان شهرستان خواهد داشت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،اهمیت ورزش از آن جهت قابل توجه بوده که فعالیت جسمانی براي حفظ سلامت انسان امري لازم است و در خصوص بانوان نيز اين مسئله صدق پيدا مي‌كند، زيرا سلامت بانوان نيز با ورزش كردن تأمين مي‌شود. بدون شک زنان به عنوان نيمي از پيكرة اجتماع و مدير خانه و مسئول نظم و تربيت كودكان خود براي حفظ نشاط، شادابي و سلامتي، به ورزش نيازمند مي‌باشند. ورزش براي بانوان به عنوان حرفه و شغل مطرح نيست، بلكه نوعي تفريح سالم است كه زن نيز به عنوان يك فرد از اجتماع بايد از آن بهره‌مند باشد.

در شهرستان مسجدسلیمان ورزش بانوان طی سالهای اخیر پیشرفت مطلوبی را در رشته های متعدد ورزشی شاهد بوده است که ادامه این روند نقش موثری در بهبود وضعیت آمادگی جسمانی و زندگی روزمره خانواده ها بخصوص بانوان شهرستان خواهد داشت. این فعالیتها عمدتاً از طریق هیأت ورزشهای همگانی شهرستان و خانم صفرنژاد نائب رییس امور بانوان صورت پذیرفته است. با نگاهی به فعالیتهای چشمگیر و متعدد این هیأت در بخش ورزش بانوان تلاشهای ارزنده در راستای پویایی و تحرکات بیشتر جامعه ورزشی بانوان نمود بیشتری پیدا خواهد کرد. بخشی از این فعالیتها به شرح زیر می باشد:

1-برگزاری کلاس تئوری آمادگی جسمانی به صورت مختلط 50 نفر در دی ماه سال 93.

2-همایش رزمی و آمادگی جسمانی و ایروبیک در سالن نفت.

3-مسابقه انتخابی آمادگی جسمانی تیم شهرستان بین تمام باشگاههای مسجدسلیمان.

4-اعزام تیم منتخب بانوان شهرستان به مسابقات استانی آمادگی جسمانی و کسب مقام سوم این رقابتها.

5- اعزام تیم ایروبیک به مسابقات ایروبیک استان و کسب عناوین اول و دوم این مسابقات.

6-برگزاری کلاسهای آموزشی یوگا و پیلاتس در شهرستان.

7-برگزاری کلاس عملی آمادگی جسمانی بانوان با 30 نفر شرکت کننده.

8-برگزاری مسابقات بومی محلی و عشایری در منطقه هفت شهیدان .

9- برگزاری همایش ورزش عصرگاهی و طناب کشی برای بانوان در پارک بی بیان که با استقبال قابل توجهی همراه بود.

10- برگزاری همایش پیلاتس و طناب کشی بانوان در پارک 5 بنگله و استمرار آن در ماههای آتی.

IMG-20151119-WA0019IMG-20151119-WA0001