بارش برف محور تاراز در اندیکا را سفید پوش کرد + تصاویر
بارش برف محور تاراز در اندیکا را سفید پوش کرد + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// بارش برف محور تاراز در شهرستان اندیکا را سفید پوش کرد و تردد در این مسیر همچنان روان است اما رانندگانی که قصد عبور از این محور را دارند حتما خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان […]

سایت خبری شهر اولین ها// بارش برف محور تاراز در شهرستان اندیکا را سفید پوش کرد و تردد در این مسیر همچنان روان است اما رانندگانی که قصد عبور از این محور را دارند حتما خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکاگفت: به رانندگان توصیه می شود ضمن اطمینان از سالم بودن خودرو، با رعایت سرعت مطمئنه حرکت کرده تا از بروز هر گونه سانحه رانندگی در محورهای ارتباطی جلوگیری شود.
باقری گفت: پایگاه امداد و نجات هلال احمر مستقر در منطقه تاراز، برای هرگونه امداد رسانی احتمالی و اسکان اضطراری مسافران آمادگی کامل دارد.
محور تاراز در فصول مختلف سال به ویژه زمستان به دلیل بارش برف و ریزش سنگ مسدود می شود. نبود پوشش تلفن همراه در بخشی از این محور سانحه خیز و برفگیر یکی از مشکلات رانندگان و مسافران است.

Barf1 (1)BarfBarf1 (2)Barf1 (3)