نام نویسی دوتن از کاندیدای انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه مسجدسلیمان
نام نویسی دوتن از کاندیدای انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه مسجدسلیمان

سایت خبری شهر اولین ها// دکتراسماعیل جلیلی نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی با اعلام کاندیداتوری برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ورود خود به عرصه انتخابات ازحوزه انتخابیه مسجدسلیمان،لالی،هفتکل واندیکا اعلام نمود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، ثبت نام کاندیداها برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز آغاز شد و  در […]

سایت خبری شهر اولین ها// دکتراسماعیل جلیلی نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی با اعلام کاندیداتوری برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ورود خود به عرصه انتخابات ازحوزه انتخابیه مسجدسلیمان،لالی،هفتکل واندیکا اعلام نمود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، ثبت نام کاندیداها برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز آغاز شد و  در پایان نام نویسی امروز آقای مازیار مولائی از شهرستان هفتکل با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری مسجدسلیمان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ,لالی,هفتکل و اندیکا نام نویسی کرد .مازیار مولائی کارمند شبکه بهداشت و درمان شهرستان هفتکل و دارای مدرک کارشناسی ارشد در علوم اجتماعی است .

علاوه بر مولایی ، اسماعیل جلیلی نیز برای دهمین دوره انتخابات مجلس از این حوزه اعلام کاندیداتوری نمود تا شمار کاندیدا در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا به دو تن برسد.