لیست 15 کاندیداهای ثبت نامی انتخابات مجلس در حوزه مسجدسلیمان/ دکتر بهنام بهزادی شاخص ترین چهره ثبت نامی تاکنون + تصاویر
لیست 15 کاندیداهای ثبت نامی انتخابات مجلس در حوزه مسجدسلیمان/ دکتر بهنام بهزادی شاخص ترین چهره ثبت نامی تاکنون + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها//پنجمین روز ثبت نام از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی به پایان رسید که شمار ثبت نام کنندگان به ۱۵ نفر افزایش یافت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، طی ۵ روز اخیر 15 نفر در حوزه انتخابیه مسجسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا ثبت نام نموده اند که […]

سایت خبری شهر اولین ها//پنجمین روز ثبت نام از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی به پایان رسید که شمار ثبت نام کنندگان به ۱۵ نفر افزایش یافت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، طی ۵ روز اخیر 15 نفر در حوزه انتخابیه مسجسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا ثبت نام نموده اند که شاید شاخص ترین چهره تاکنون دکتر بهنام بهزادی بوده است. بهزادی به عنوان سیزدهمین نفر نام خود را برای کاندیداتوری از حوزه مسجدسلیمان به ثبت رساند. دکتر بهنام بهزادی متولد ۱۳۵۸ دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی هسته ای گرایش راکتور ،دارای مدرک هم سطح دکترای مدیریت  و دانشجوی دکترای مهندسی هسته ای  می باشد که با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری مسجدسلیمان نام نویسی کرد .وی در گفتگو با خبرنگار ان علت حضور خود در این عرصه را صنعتی خواندن شهرستان دانست و گفت نیاز به یک متخصص در زمینه انرژی احساس می شود و تلاش من برای شکوفایی ظرفیت های مختلف در سطح شهرستان است .
وی پیش از ثبت نام با زيارت قبور شهداي گمنام و شهداي انقلاب و جنگ تحميلي و ايثارگران با آنان تجديد ميثاق نمود.

IMG-20151223-WA0009IMG-20151223-WA0008IMG-20151223-WA0007
با اینحال تا پایان فرصت ثبت نام هنوز دو روز دیگر باقی ست.دو روزی که در آن حضور یا عدم حضور دکتر امیدوار رضایی مشخص و ثبت نام دکتر اسماعیل جلیلی و دیگر کاندیداهای حوزه مسجدسلیمان تثبیت خواهد شد. از نکات مهم و قطعاً تاثیرگذار عدم حضور غلامحسین بابادی در این دوره انتخابات خواهد بود چرا که شنیده ها حاکی از آن است بابادی به دلیل عضویت در هیئت مدیره مناطق نفتخیز و عدم استعفای ایشان به طور قطع نخواهد توانست در انتخابات این دوره شرکت کند.

لیست اسامی ثبت نام کنندگان تا پایان روز چهارشنبه دوم دیماه ۹۴

۱- مازیار مولائی

۲- سیروس جمالپور

۳- امیر رستمی بابادی

۴- فاطمه یوسفی اوروند

۵- پروانه مکوندی

۶- علی یار حسینی

۷- ابراهیم نوری

۸- علیرضا نقدی پور

۹- مجید صالح پور باورصاد

۱۰- صادق یزدی

11-محمدرضا مظفری بابادی

12-حسام ویسی زاده

13-بهنام بهزادی

14-مجتبی داودی

15-عبدالله نظرپور