نفت مسجدسلیمان همچنان در خواب زمستانی بسر می برد + تصویر
نفت مسجدسلیمان همچنان در خواب زمستانی بسر می برد + تصویر

سایت خبری شهر اولین ها// تعطیلات نیم فصل لیگ دسته اول همچنان در حال سپری شدن است و علیرغم جذب بازیکنان مورد نظر عمده تیمهای لیگ یکی ،گویا تیم نفت مسجدسلیمان در خواب زمستانی بسر میبرد و اصلا ضعفی در خطوط چهارگانه این تیم از دیدگاه مدیرعامل و کادرفنی تیم مشاهده نمی شود. به گزارش […]

سایت خبری شهر اولین ها// تعطیلات نیم فصل لیگ دسته اول همچنان در حال سپری شدن است و علیرغم جذب بازیکنان مورد نظر عمده تیمهای لیگ یکی ،گویا تیم نفت مسجدسلیمان در خواب زمستانی بسر میبرد و اصلا ضعفی در خطوط چهارگانه این تیم از دیدگاه مدیرعامل و کادرفنی تیم مشاهده نمی شود.
به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،نیم فصل مسابقات لیگهای سراسری از دیرباز به فصل نقل و انتقالات و برطرف نمودن ضعفهای خطوط چهارگانه تیم ها از طریق جذب بازیکنان لقب گرفته که این امر گویا در باشگاه نفت مسجدسلیمان اعمال نخواهد شد. این موضوع در حالی ست که بجز حضور مدافعان نسبتا خوب در خط هافبک و بویژه حمله زردپوشان از کمبود بازیکن شاخص رنج می برند و این موضوع به کرات و در جریان نیم فصل اول بوضوح مشاهده شده بود اما بی تفاوتی ها در پیگیری و جذب بازیکن همچنان ادامه دارد.
این در حالی است که شنیده می شود حامد محمودی،هادی یعقوبی و فرشید علیزاده سه بازیکن تأثیرگذار نفتی ها در نیم فصل اول از تیم کنار گذاشته خواهند شد تا عملاً این موضوع مهر تاییدی بر وجود ضعف های فراوان در روند فنی این تیم قلمداد شود.با نگاهی به روند جذب بازیکن توسط سایر تیمهای حاضر در لیگ دسته اول می توان مشاهده نمود که نفت مسجدسلیمان از جمله تیمهایی بشمار میرود که هیچگونه برنامه ای برای جذب نفرات جدید نخواهد داشت.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در آغاز رقابتهای خود در نیم فصل دوم لیگ دسته اول روز 24 دیماه در آبادان میهمان صنعت نفت خواهد بود.

لیست نقل و انتقالات نیم فصل باشگاههای فوتبال ایران

1