جزییات فوت یکی از شهروندان در بیمارستان 22 بهمن چه بود ؟
جزییات فوت یکی از شهروندان در بیمارستان 22 بهمن چه بود ؟

سایت خبری شهر اولین ها// اخیرا متنی در ارتباط با فوت یکی ازشهروندان در فضای مجازی منتشر شده است که روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان جهت تنویر افکارعمومی جوابیه ای در این رابطه برای این سایت خبری ارسال کرده اند . به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، اخیرا متنی در ارتباط بافوت […]

سایت خبری شهر اولین ها// اخیرا متنی در ارتباط با فوت یکی ازشهروندان در فضای مجازی منتشر شده است که روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان جهت تنویر افکارعمومی جوابیه ای در این رابطه برای این سایت خبری ارسال کرده اند .

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، اخیرا متنی در ارتباط بافوت یکی ازشهروندان در فضای مجازی منتشر شده است که روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان  جهت تنویر افکارعمومی جوابیه ای در این رابطه برای این پایگاه خبری ارسال کرده اند .

 متن جوابیه به شرح ذیل می باشد :

در روز یکشنبه مورخ۹۴/۱۰/۶ درساعت ۶:۲۰صبح بیمار آقای حشمت اله حسین پور از بیمارستان نفت مسجدسلیمان با شکایت درد قفسه سینه وتنگی نفس به اورژانس بیمارستان ۲۲بهمن مسجدسلیمان آورده شد که بلافاصله توسط متخصص قلب که در اورژانس حضور داشت و مشغول ویزیت بیمار دیگری بود ویزیت شد وبا تشخیص ادم قلبی ریوی(تجمع مایع در ریه ها به دلیل نارسایی قلبی)با توجه به اینکه بیمار سابقه ی سکته قلبی داشته است،اقدام به مداوای بیمار نمودند اما علیرغم ۴۰دقیقه تلاش مستمر تیم حاضر برای احیای قلبی ریوی  این بیمار  متاسفانه بیمار فوت نمود .

شایان ذکر است که تمامی اتاق های بخش های بیمارستان جدید۲۲بهمن شهرستان  براساس استاندارد ساخته شده و تمامی تجهیزات پزشکی لازم از جمله دستگاه الکتروشوک در اورژانس بیمارستان۲۲بهمن مسجدسلیمان موجود می باشد وهیچ کمبودی از این نظر وجود ندارد و جای هیچ گونه نگرانی برای همشهریان  عزیز نمی باشد.

روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مسجدسلیمان