برخورد با عاملین فروش گوشت در جاده مسجدسلیمان-شوشتر
برخورد با عاملین فروش گوشت در جاده مسجدسلیمان-شوشتر

سایت خبری شهر اولین ها// رئیس اداره دامپزشکی شوشتر گفت: با عوامل کشتار و فروش گوشت در جاده شوشتر به مسجدسلیمان برخورد می‌شود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، رئیس اداره دامپزشکی شوشتر گفت: با عوامل کشتار و فروش گوشت در جاده شوشتر به مسجدسلیمان برخورد می‌شود. احمدعلی معین‌پور با اشاره به کشتار دام […]

سایت خبری شهر اولین ها// رئیس اداره دامپزشکی شوشتر گفت: با عوامل کشتار و فروش گوشت در جاده شوشتر به مسجدسلیمان برخورد می‌شود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، رئیس اداره دامپزشکی شوشتر گفت: با عوامل کشتار و فروش گوشت در جاده شوشتر به مسجدسلیمان برخورد می‌شود.
احمدعلی معین‌پور با اشاره به کشتار دام و قصابی کنار جاده شوشتر به مسجدسلیمان در روزهای تعطیل اظهار کرد: با توجه به اینکه کشتارهای کنار جاده تحت شرایط بهداشتی و نظارتی نیست و کشتار باید در کشتارگاه صورت بگیرد، انجام این‌ کار غیرقانونی است.
وی افزود: این کار خطر سرایت بیماری‌های کشنده و خطرناکی مانند تب خونریزی‌دهنده کریمه و کنگو را در میان مصرف‌کنندگان افزایش می‌دهد.
رئیس اداره دامپزشکی شوشتر اضافه کرد: با کسب دستورات از مقام قضایی و با تعامل ماموران نیروی انتظامی نسبت به جمع‌آوری این کشتارهای غیرمجاز در اطراف جاده اقدام شد و این‌کار تا پایان جمع‌آوری کامل آنها ادامه خواهد داشت.
معینی در پایان، با درخواست از شهروندان برای تهیه گوشت مصرفی خود از مراکز مجاز، تصریح کرد: شهروندان علاوه بر تهیه گوشت مورد نیاز خود از مراکز معتبر، به‌علامت و مهر درج شده توسط دامپزشکی روی لاشه توجه کرده و پس از خرید گوشت را به‌مدت ۲۴ ساعت در یخچال قرار دهند./خوانانیوز