نجات جان یک مادر با اعزام اورژانس هوایی
نجات جان یک مادر با اعزام اورژانس هوایی

سایت خبری شهر اولین ها// رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان اندیکا گفت: یک زن باردار 32 ساله در منطقه صعب العبور وارگه سبز تازه از توابع بخش مرکزی این شهرستان به وسیله اورژانس هوایی به بیمارستان22بهمن مسجدسلیمان منتقل شد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، معصومه باقری اظهارکرد: پس از تماس شورای اسلامی منطقه […]

سایت خبری شهر اولین ها// رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان اندیکا گفت: یک زن باردار 32 ساله در منطقه صعب العبور وارگه سبز تازه از توابع بخش مرکزی این شهرستان به وسیله اورژانس هوایی به بیمارستان22بهمن مسجدسلیمان منتقل شد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، معصومه باقری اظهارکرد: پس از تماس شورای اسلامی منطقه مبنی بر بد حال بودن یک مادر باردار و مسدود شدن مسیر ارتباطی بلافاصله باهماهنگی های لازم با دانشگاه جندی شاپور اهواز اورژانس هوایی راس ساعت 15:30 دقیقه روز دوشنبه به منطقه اعزام و بیمار را به بیمارستان22بهمن مسجدسلیمان منتقل کرد.
وی افزود: از آنجایی که شاخص مرگ و میر مادران ناشی از عوارض بارداری و زایمان از مهمترین شاخص های توسعه کشور و بعنوان نماد توسعه نظام سلامت مطرح می باشد مجموعه بهداشت و درمان شهرستان اندیکا، جهت تحقق این امر مهم در تلاش هستند.
رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان اندیکا تصریح کرد:خوشبختانه حال بیمار مساعد گزارش شده و اقدامات مراقبتی و درمانی توسط کادر درمانی بیمارستان در حال انجام است.
منطقه صعب العبور و ییلاقی تازه در 270کیلومتری شمال شرق استان و 120کیلومتری شهر قلعه خواجه مرکز شهرستان اندیکا قرار دارد.
جاده ارتباطی روستاهای این منطقه کوهستانی و فاقد آسفالت می باشد که در فصل زمستان و پاییز به دلیل برفگیر بودن منطقه تردد از آن به سختی انجام می شود./ ایرنا