اجرای حکم تخلیه خانه در یخبندان این روزها / گزارشی تکان دهنده از وضعیت یک خانواده + تصاویر
اجرای حکم تخلیه خانه در یخبندان این روزها / گزارشی تکان دهنده از وضعیت یک خانواده + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها//چندی پیش با اجرای حکم دادگاه، اثاثیه یک خانه تخلیه و خانواده ای با یک فرزند معلول بی سرپناه شد و شب را تا صبح در یخبندان این روزها در سطح محله کنار پل هشت بنگله سپری کردند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، عضوی از یک خانواده در تماس با […]

سایت خبری شهر اولین ها//چندی پیش با اجرای حکم دادگاه، اثاثیه یک خانه تخلیه و خانواده ای با یک فرزند معلول بی سرپناه شد و شب را تا صبح در یخبندان این روزها در سطح محله کنار پل هشت بنگله سپری کردند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، عضوی از یک خانواده در تماس با خبرنگار ما درخواست کرد تا گزارشی از وضعیت تکان دهنده و بحرانی خانواده اش تهیه شود تا به گفته وی یکی به داد آنها برسد.

این عضو خانواده با نشان دادن چند برگ اسناد و مدارک گفت: چطور میشود ۱۶ سال در یک خانه سکونت داشت فیش آب و برق بنامت باشد برگه استعلام بلاصاحب بودن زمین قبل از احداث در دستت باشد و در نوبت دریافت سند قرار داشته باشی ولی به یکباره فردی با ادعای مالکیت و با نشان دادن یک پروانه ساخت کلوپ ورزشی آنهم پس از این سالها پیدا شود و براحتی حکم تخلیه بگیرد و ما را آواره کوچه و بازار نماید.

وی گفت: خود را جای ما قرار دهید اگر ۱۶ سال در خانه پدری خود باشید چه حسی دارد شما را از آن بیرون کنند و اثاثیه خانه تان را در سطح محله رها نمایند آیا رواست در شرایطی که پدرم دور دست ها نگهبانی میکند، و من دختر، همراه مادر و برادر معلولم شب را تا صبح کنار اثاثیه در سرمای نزدیک به صفر درجه سپری نماییم.

وی ادامه داد:اگر این زمین مالک داشت چرا در استعلامات موجود جزء اراضی سازمان ملی زمین و مسکن آمده است و یا چرا در این سالها آب و برق به نام ما بوده است همه میدانیم در مسجدسلیمان بسیاری از خانه ها فاقد سند هستند لذا انتظار بود دادگاه شرایط ما را بیشتر بررسی نماید و یا حداقل حکم تخلیه را در این شب های یخبندان اجرایی نمیکرد، چه کسی پاسخگوی مادر زجر کشیده ام خواهد بود، کدام مسئول پاسخگوی خانواده بی بضاعت من میباشد، با حقوق یک نگهبانی به کجا پناه بیاوریم .

در هرصورت از مسئولین از جمله دادستان، فرماندار، نماینده و امام جمعه محترم عاجزانه تقاضامندم فکری به حال خانواده تهیدست ما با یک برادر معلول نمایند و فرد مدعی را قانع کنند که احداث کلوپ ورزشی در یک مکان نامناسب ارزش بی سرپناه کردن یک خانواده را نخواهد داشت. 46

48

47444245 4041

43
49
*مرجع: خبرگزاری مسجدسلیمان