خسارت میلیاردی به تأسیسات و تجهیزات آبرسانی روستایی مسجدسلیمان،لالی و اندیکا
خسارت میلیاردی به تأسیسات و تجهیزات آبرسانی روستایی مسجدسلیمان،لالی و اندیکا

سایت خبری شهر اولین ها//بارندگی های سیل آسای اخیر سبب شد تا ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خسارت به تاسیسات و تجهیزات آبرسانی روستایی خوزستان وارد شود و ۱۱۸ روستا از مدار بهره برداری خارج شوند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، مهندس درویشعلی کریمی با اعلام این خبر گفت: بارندگی های سیل […]

سایت خبری شهر اولین ها//بارندگی های سیل آسای اخیر سبب شد تا ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خسارت به تاسیسات و تجهیزات آبرسانی روستایی خوزستان وارد شود و ۱۱۸ روستا از مدار بهره برداری خارج شوند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، مهندس درویشعلی کریمی با اعلام این خبر گفت: بارندگی های سیل آسای اخیر به تاسیسات آبرسانی روستایی در شهرستان های لالی، اندیکا، مسجدسلیمان و ایذه خسارت های قابل توجهی وارد کرد.
کریمی خسارت وارد شده به تاسیسات و تجهیزات آبرسانی روستایی را ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.
وی افزود: سیستم آبرسانی به تعداد ۱۱۸ روستا در مدت کوتاهی از مدار بهره برداری خارج شده بودند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان با بیان این مطلب که در حال حاضر شرایط آبرسانی به ۱۱۸ روستای خسارت دیده به حالت عادی بازگشته است، گفت: کلیه اقدامات برای تامین مجدد آب شرب روستاهای خسارت دیده بصورت موقت و بشکل دیون انجام شده است.
وی یادآور شد : تخریب جاده دسترسی به چندین تاسیسات ، سوختن ۶ دستگاه الکتروپمپ، سوختن ۴ دستگاه تابلو برق، ایجاد شکستگی در ۱۷کیلومتر خط انتقال، از بین رفتن ۷۰۰ متر خط انتقال و تخریب ۱۵۰۰ متر شبکه توزیع و تعدادی از کنتورهای مشترکین از جمله خسارت هایی است که طی بارندگی های سیل آسای اخیر به تاسیسات آبفاروستایی خوزستان وارد شده است.
کریمی تاکید کرد: کلیه اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاییان ساکن در روستاهای خسارت دیده به صورت موقت انجام شده و برای اقدامات اساسی و زیر ساختی در این راستا به اعتباری معادل خسارت های وارد شده نیاز است.
مدیرعامل شرکت آبفاروستایی خوزستان تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون ۱۷ میلیارد و ۹۳۶ میلیون تومان خسارت ناشی از سیل به تاسیسات آب و فاضلاب روستایی خوزستان وارد شده که تا کنون هیچ اعتباری در این راستا پرداخت نشده و کلیه اقدامات موقت انجام شده با دیون بوده است.