داربی خوزستانی ها با طعم نفت … !؟
داربی خوزستانی ها با طعم نفت … !؟

سایت خبری شهر اولین ها//رضا آدم پیرا : از سری رقابتهای لیگ دسته اول در هفته بیست ویکم فردا(پنج شنبه)دو تیم هم نام نفتی آبادان و مسجدسلیمان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم میروند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ دسته اول در آبادان از ساعت […]

سایت خبری شهر اولین ها//رضا آدم پیرا : از سری رقابتهای لیگ دسته اول در هفته بیست ویکم فردا(پنج شنبه)دو تیم هم نام نفتی آبادان و مسجدسلیمان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم میروند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ دسته اول در آبادان از ساعت ۱۴:۱۵ دو تیم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم میروند.

قضاوت این دیدار را کوپال ناظمی، بابک خسروی و ابوالحسن دلباز برعهداه خواهن داشت و خداداد افشاریان بر کار آنها نظارت خواهد داشت.

در دیدار رفت در هفته دوم این رقابتها در مسجدسلیمان دو تیم به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند. آبادانیها در پایان هفته بیستم با ۲۸ امتیاز در رده هشتم رقابتها قرار دارند. در حالی که مسجدسلیمانیها تنها با یک امتیاز کمتر در رده نهم قرار گرفته اند.

آبادانیها تا بدین جای مسابقات دچار تغییر و تحولات بزرگی شده اند. نفتی ها که این فصل از مسابقات را نیز مانند سال با پیش با مانوئل شروع کرده بودند در اواخر نیم فصل اول رای به برکناری این مربی دادند، تا هوشنگ خوش کلام مربی نام آشنای فوتبال آبادان و خوزستان به طور موقت سرمربیگری این تیم را در سه بازی تا تعطیلات بر عهده بگیرد. نفتی ها در نهایت با مربی برکنار شده ماشین سازی تبریز به توافق رسیدند و دست نشان را برای هدایت این تیم در نظر گرفتند. بازی فردا اولین دیدار نفتی ها در حضور سرمربی جدید خود است. تیمی که علیرغم انتظارات تا بدین جای کار نتایج قابل قبولی را کسب نکرده است و مورد انتقاد شدید تماشاگران آبادانی قرار گرفته است.

برزیلیهای ایران در نقل انتقالات تا بدین جا دو بازیکن را در اختیار گرفته اند. مهاجم زهردار آلومینیوم هرمزگان اکبر صغیری مهمترین خرید نیم فصل آبادانی هاست. نفتیها قطعا در این بازی خانگی بدنبال سه امتیاز بازی هستند چرا که از صدر جدول فاصله زیادی گرفته اند و درصدد جبران امتیاز از دست رفته میباشند. عبدی و محمود تیغ نورد دو بازیکن سابق نفت مسجسلیمان که فصل پیش در لیگ برتر برای این تیم بازی میکردند فردا در ترکیب آبادانیها در مقابل تیم سابق خود قرار دارند.

از طرف دیگر نفت مسجدسلیمان که با رده نهم به تعطیلات نیم فصل رفتهبود در نقل وانتقالات چهار بازیکن را ازدست دادند که شاخصترین آنها حامد محمودی دفاع آخر با تجربه این تیم است. نفتی ها تنها مصطفی نوروزی هافبک سابق این تیم و استقلال اهواز را به تیم خود اضافه کرده اند. با توجه به شرایط این بازیکن و دوری از شرایط مسابقات، ترکیب نفتیها را باید همان ترکیب نیم فصل اول دانست. حمزه حدادی کاپیتان این تیم به دلیل سه کارته بودن قادر به همراهی تیم خود در این بازی نیست و شایان کارگر در بازی فردا محتمل ترین گزینه برای جانشینی وی میباشد.

باید دید شاگردان حافظی میتوانند دست پر از دربی برزیلیهای ایران خارج شوند؟ اگرچه نتیجه تساوی نیز برای نفتیهای مسجدسلیمان در این بازی خارج از خانه راضی کننده است.