پیکان تهران-نفت مسجدسلیمان/ بدنبال انتقام یا کسب یازدهمین تساوی …!؟
پیکان تهران-نفت مسجدسلیمان/ بدنبال انتقام یا کسب یازدهمین تساوی …!؟

سایت خبری شهر اولین ها//در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ دسته اول کشور، تیم پیکان تهران فردا(سه شنبه)از ساعت ۱۴:۰۰ در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان نفت مسجدسلیمان است.قضاوت این دیدار بر عهده غلامرضا جباری، یعقوب سخندان، رضا درویشی و علی میرغفاری می باشد، خانبان نیز بر کار داوران نظارت خواهد کرد. به گزارش […]

سایت خبری شهر اولین ها//در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ دسته اول کشور، تیم پیکان تهران فردا(سه شنبه)از ساعت ۱۴:۰۰ در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان نفت مسجدسلیمان است.قضاوت این دیدار بر عهده غلامرضا جباری، یعقوب سخندان، رضا درویشی و علی میرغفاری می باشد، خانبان نیز بر کار داوران نظارت خواهد کرد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، دیدار رفت دو تیم در هفته چهارم رقابتها در مسجدسلیمان با تک گل سه امتیازی محمد مهدی نظری مهاجم سابق استقلال تهران به سود پیکان به پایان رسید. تنها دیداری در این فصل که مسجدسلیمانی ها در یک بازی خانگی تن به شکست دادند.

شاگردان علیرضا مرزبان که هفته پیش در بوشهر دومین باخت فصل خود را مقابل ایرانجوان بوشهر تجربه کردند با ۴۴ امتیاز در صدر جدول بیست تیمی رقابتهای لیگ دسته اول قرار دارند. به عقیده بسیاری از کارشناسان پیکان را باید بخت اول صعود و حتی قهرمانی این فصل رقابتها دانست. چرا که  مرزبان با در اختیار داشتن تیمی منسجم و یکدست با کسب دومین خط حمله لیگ و سومین خط دفاع  تا بدینجای رقابتها نیز نتایج بسیار خوبی را کسب و انتظارات را برآورده کرده است.

پیکانی ها در فصل نقل و انتقالات نیز با جذب بازیکنانی مانند رامتین سلیمان زاده، سعید قزل،رضا نوروزی و حسین مالکی دست به تقویت هر چه بیشتر خود زده اند. در بازی فردا قطعا پیکانی ها برای حفظ صدرنشینی خود بدنبال پیروزی بر نفت مسجدسلیمان هستند چرا که با نگاهی به تعقیب کننده های این تیم در بالای جدول(فجر ۴۳ امتیازی، مس کرمان ۴۰ امتیازی، خونه به خونه و ماشین سازی ۳۷ و ۳۶ امتیازی) متوجه حضور تیمهایی می شویم که بدنبال لغزش پیکانی ها هستند تا فاصله امتیازی خود را با صدر جدول کم کنند و چه بسا مانند فجر سپاسی جایگاه اولی این تیم را تصاحب کنند.

از طرف دیگر شاگردان فرزاد حافظی در تیم نفت مسجدسلیمان در ادامه مسابقات خود با تیمهای بالای جدول این بار به مصاف تیمی می روند که در دو فصل پیش یعنی در سال ۹۲-۹۳ بهمراه آن جواز حضور در لیگ برتر را کسب کردند. نفتی ها در سه بازی انجام شده در دور برگشت رقابتها به پیروزی مقابل آلومینیوم اراک و تساوی مقابل نفت آبادان و خونه به خونه بابل دست یافته اند.

تفاوتی که در نفت مسجدسلیمان نیم فصل اول و دوم بازیها متوجه آن می شویم کیفیت بازیهای این تیم است. چرا که با ارائه بازیهای منطقی و حساب شده عملا از تیم سرد و کسل کننده ابتدای فصل فاصله گرفته است و امیدواری را در دل مسجدسلیمانی ها برای ادامه لیگ و قرار گرفتن در جایگاهی بهتر از رده دهمی ایجاد کرده است. کسب امتیاز در بازی فردا آن هم مقابل تیم قدرتمند پیکان در تهران قطعا برای تیم نفت راضی کننده است اگر چه کار سختی در بازی فردا در پیش دارند.

با هم نگاهی به نکات و آمار تقابل دو تیم می اندازیم:

حسین مالکی بازیکن پیکان تهران که در نیم فصل اول در  تیم لیگ برتری فولاد خوزستان حضور داشت، در این بازی در مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که سابقه پوشیدن پنج سال پیراهن آن را دارد.

میلاد سلیمان فلاح نیز که در نیم فصل اول لیگ برتر سال گذشته در مسجدسلیمان توپ میزد فردا در مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت.

نفتی ها در دو فصل گذشته یعنی فصل ۹۲-۹۳ در هر سه بازی رفت و برگشت لیگ و جام حذفی پیروز بازی بودند.

دو بازی رفت و برگشت در فصل گذشته در لیگ برتر  با نتایج مشابه بدون گل رقم خورد./دی اسپورت