احتمال انتخاب عضو شورای شهر بعنوان شهردار جدید مسجدسلیمان در جلسه آتی
احتمال انتخاب عضو شورای شهر بعنوان شهردار جدید مسجدسلیمان در جلسه آتی

سایت خبری شهر اولین ها//بعد از ظهر امروز فرماندار مسجدسلیمان در نشستی با اعضای شورای اسلامی شهر برای توافق روی گزینه شهردار پیرامون اتفاقات و اختلافات ما بین اعضا به بحث و گفتگو پرداختند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،در این جلسه که در فرمانداری مسجدسلیمان برگزار گردید بجز از عزیز قنبری که بدلیل […]

سایت خبری شهر اولین ها//بعد از ظهر امروز فرماندار مسجدسلیمان در نشستی با اعضای شورای اسلامی شهر برای توافق روی گزینه شهردار پیرامون اتفاقات و اختلافات ما بین اعضا به بحث و گفتگو پرداختند.
به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،در این جلسه که در فرمانداری مسجدسلیمان برگزار گردید بجز از عزیز قنبری که بدلیل فقدان یکی از نزدیکانش نتوانست در جلسه حضور یابد-دیگر اعضای شورا به بیان دیدگاههای خود پرداختند.
گفتنی است: تاکنون اخبار موثقی از نتایج و توافقات احتمالی در این جلسه گزارش داده نشده است اما یک منبع آگاه گفت: علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان پس از شنیدن اظهارات اعضاء، ضمن دعوت کردن به آرامش و توجه دادن آنها به شرایط و مشکلات عدیده شهر به آنان یاد آور شد راهی جز توافق پیش رویشان نخواهد بود و گویا بزودی گزینه های جدید دیگری مطرح و احتمالا مورد توافق قرار گیرد.

همچنین مقرر شد اعضای شورای شهر مسجدسلیمان براساس شاخص ها و براساس توانمندی های افراد به بررسی گزینه های پیشنهادی برای شهرداری مسجدسلیمان بپردازند . این احتمال می رود که  علاوه بر گزینه های فعلی شهرداری , گزینه های دیگری هم به لیست پیشنهادی افزوده شده و مورد بررسی قرار گیرند و به احتمال زیاد اعضای شورای شهر طی دو هفته آینده بر روی گزینه ای اصلح به توافق برسند.

شایان ذکر است که بنا به شنیده ها شانس یکی از اعضای فعلی شورای شهر برای انتخاب و معرفی بعنوان شهردار جدید مسجدسلیمان وجود دارد.ضمن اینکه احتمالاً کورش حاجتپور نیز پس از مبرا شدن از اتهامات وارده باز هم جزو گزینه های مدیریت شهرداری باشد.