کمک به زندانیان مسجدسلیمانی در راستای ایجاد بستر مناسب برای درآمد پایدار +تصاویر
کمک به زندانیان مسجدسلیمانی در راستای ایجاد بستر مناسب برای درآمد پایدار +تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها//با برگزاری کلاسهای آموزشی در زمینه ،زنبورداری،جوشکاری،برقکاری، پیرایشگری و صنایع دستی ۱۶۹نفر از مددجویان در زندان مسجدسلیمان تحت آموزش های فنی و حرفه ای قرار گرفتند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی زندان مسجدسلیمان ؛ ستار زارعی رئیس این ندامتگاه با علام این خبر کمک […]

سایت خبری شهر اولین ها//با برگزاری کلاسهای آموزشی در زمینه ،زنبورداری،جوشکاری،برقکاری، پیرایشگری و صنایع دستی ۱۶۹نفر از مددجویان در زندان مسجدسلیمان تحت آموزش های فنی و حرفه ای قرار گرفتند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی زندان مسجدسلیمان ؛ ستار زارعی رئیس این ندامتگاه با علام این خبر کمک به زندانیان و ایجاد زمینه وبستر مناسب برای درآمد پایدار به منظور رفع نیازهای مالی این قشرآسیب پذیر وخانواده‌های بی بضاعت آنان را هدفی مهم توصیف و بر استفاده حداکثری از ظرفیت های قانونی برای تحقق آن تاکید کرد.
وی همچنین با اشاره به نقش موثر بیکاری بر افزایش آمار جرایم گفت: آموزش مهارت‌های شغلی و اعطای وام‌های خوداشتغالی به زندانیان با هدف پیشگیری از وقوع جرم در جامعه فرآیندی مناسب در جهت مراقبت پس از خروج و عدم بازگشت مجدد زندانیان به زندان است می باشد.
ستارزارع اشاره نیز به وضعیت اشتغال و حرفه آموزی در زندان کرد و افزود : از ابتدای سال جاری تا کنون،دوره های متعددی شامل زنبورداری،جوشکاری،برقکاری، پیرایشگری و صنایع دستی باحضور ۱۶۹نفر از مددجویان برگزار شد که تا کنون به ۸۰ نفر از آنان که امتیاز لازم را کسب نموده اند از طریق اداره فنی و حرفه ای شهرستان گواهینامه مهارت صادر شده است.

IMG_81701

اشتغال – زندان مسجد سلیمان

IMG_1194

اشتغال – مسجدسلیمان