برگزاری جلسه هماهنگی جلسه مراسم تشییع پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس
برگزاری جلسه هماهنگی جلسه مراسم تشییع پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس

سایت خبری شهر اولین ها//جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس صبح دیروز به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این شهر برگزار شد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از شرکت مزبور ، این جلسه لحظاتی پیش و پس از بررسی شرایط و ضوابط […]

سایت خبری شهر اولین ها//جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس صبح دیروز به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این شهر برگزار شد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از شرکت مزبور ، این جلسه لحظاتی پیش و پس از بررسی شرایط و ضوابط اجرای مراسم تشییع و تدفین ۲ شهید گمنام ۸ سال جنگ تحمیلی پایان یافت .

در این جلسه سردار محمد علی پور مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ، معاون فرماندار ، مدیرعامل شرکت های بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و خدمات ترابری نفت و تعدادی از مسئولین محلی حضور داشتند .

طی این جلسه هریک از اعضای کمیته های مختلف مراسم ضمن اعلام اقدامات انجام شده خودشان به سردار علی پور در جریان سایر اقداماتی که می بایست در این خصوص صورت پذیرد قرار گرفتند .

طبق این جلسه مقرر شد ضمن اطلاع رسانی و تبلیغات شایسته به عموم جهت برگزاری مراسم در خور شأن و جایگاه شهداء ، سایر اقدامات کمیته های ۶ گانه مطابق برنامه های همسان و تیپ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس صورت پذیرد .