عبدالله قاسمی ، شانزدهمین شهردار مسجدسلیمان پس از انقلاب
عبدالله قاسمی ، شانزدهمین شهردار مسجدسلیمان پس از انقلاب

سایت خبری شهر اولین ها// پس از کش و قوس های فراوان که مبنی بر انتخاب شهردار مسجدسلیمان وجود داشت عبدالله قاسمی رییس سابق شورای شهر مسجدسلیمان با ۶ رأی موافق شهردار مسجدسلیمان شد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، پس از کش و قوس های فراوان در نهایت عبدالله قاسمی رییس سابق شورای […]

سایت خبری شهر اولین ها// پس از کش و قوس های فراوان که مبنی بر انتخاب شهردار مسجدسلیمان وجود داشت عبدالله قاسمی رییس سابق شورای شهر مسجدسلیمان با ۶ رأی موافق شهردار مسجدسلیمان شد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، پس از کش و قوس های فراوان در نهایت عبدالله قاسمی رییس سابق شورای شهر در جلسه سه شنبه شب با رأی ۶ عضو شورای شهر به عنوان شهردار مسجدسلیمان انتخاب شد. گفته می شود که در جلسه فوق که پیرامون معیارها و اصول انتخاب شهردار به بحث و تبادل نظر پرداخته شد سه تن از اعضا در رأی گیری حضور نداشتند که با وجود این موضوع در نهایت قاسمی بعنوان شهردار جدید مسجدسلیمان انتخاب و به فرمانداری شهرستان معرفی گردید.

قاسمی 36 ساله شانزدهمین شهردار مسجدسلیمان پس از انقلاب بشمار می رود.ضمن اینکه طی یک دهه اخیر ( از سال ۸۴ تاکنون) مسجدسلیمان حضور ۶ شهردار را تجربه نموده که میانگین یک سال و هشت ماه برای هر کدام از آنان فرصت زیادی جهت ساماندهی به امورات یک شهر نخواهد بود.رزومه وی به شرح زیر می باشد:

متولد سال ۱۳۵۸ دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت مالی

۶ سال معاونت شعبه بانک ملت مسجدسلیمان

۳ سال رییس شعبه بانک ملت مسجدسلیمان

رییس شورای شهر دوره چهارم مسجدسلیمان(سال دوم -شهریور 93 الی شهریور 94 )

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مسجدسلیمان