اولین پیروزی شاگردان حافظی پس از ۶۷ روز
اولین پیروزی شاگردان حافظی پس از ۶۷ روز

سایت خبری شهر اولین ها// زننده تک گل نفت مسجدسلیمان در این دیدار در دقیقه ۸۸ با کارت قرمز داور مسابقه از زمین بازی اخراج و شاگردان حافظی دقایق پایانی این دیدار را ۱۰ نفره ادامه دادند . به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور ظهر […]

سایت خبری شهر اولین ها// زننده تک گل نفت مسجدسلیمان در این دیدار در دقیقه ۸۸ با کارت قرمز داور مسابقه از زمین بازی اخراج و شاگردان حافظی دقایق پایانی این دیدار را ۱۰ نفره ادامه دادند .

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور ظهر دیروز نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان فجرسپاسی شیراز بود که

این دیدار با تک گل محسن آذرپاد در دقیقه ۷۸  با  پیروزی نفت مسجدسلیمان پایان یافت .

زننده تک گل نفت مسجدسلیمان در این دیدار در دقیقه ۸۸ با کارت قرمز داور مسابقه از زمین بازی اخراج و شاگردان حافظی دقایق پایانی این دیدار را ۱۰ نفره ادامه دادند .

نفت مسجدسلیمان در این دیدار پس از ۶۷ روز توانست اولین پیروزی خود را کسب کند. آخرین پیروزی نفت مسجدسلیمان در مقابل  آلومینیوم اراک در هفته بیستم لیگ دسته اول رقم خورده بود .

شاگردان فرزاد حافظی  و تیم آلومینیوم اراک هر کدام با ۱۵ تساوی در فصل جاری رکورد دار کسب نتیجه تساوی در بین تیم های لیگ دسته اول هستند .

نفت مسجدسلیمان ۸ تساوی از مجموع ۱۵ تساوی  خود را در دیدار های خانگی خود  کسب کرده  که همین امر موجب نارضایتی هواداران نفت از عملکرد تیم شان  است . هواداران نفت مسجدسلیمان خواهان پیروزی تیمشان در دیدارهای خانگی  هستند که متاسفانه شاگردان حافظی در دیدارهای خانگی خود ۸تساوی آزاردهنده را کسب کرده اند .

در صورت کسب نتیجه پیروزی در این ۸دیدار خانگی و با احتساب امتیازهایی که در این پیروزی های خانگی کسب می شد هم اکنون باید نفت مسجدسلیمان را در بین ۳ تیم اول جدول رده بندی می دیدیم .

نفت مسجدسلیمان با این پیروزی ۳۶ امتیازی شد و در رده یازدهم جدول رده بندی قرارگرفت