آراد مسجدسلیمان ، همچنان در صدر رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال خوزستان + تصویر
آراد مسجدسلیمان ، همچنان در صدر رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال خوزستان + تصویر

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتسال آراد مسجدسلیمان در آغاز نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتسال خوزستان همچنان مقتدرانه در صدر این دوره از رقابتها قرار دارد و مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی این رقابتها به شمار می رود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، نیم فصل دوم رقابتهای لیگ دسته اول […]

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتسال آراد مسجدسلیمان در آغاز نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتسال خوزستان همچنان مقتدرانه در صدر این دوره از رقابتها قرار دارد و مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی این رقابتها به شمار می رود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، نیم فصل دوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال خوزستان هفته گذشته با برگزاری دیدارهایی آغاز شد که تیم نوظهور و موفق آراد مسجدسلیمان با کسب نتیجه تساوی دو بر دو در مقابل میزبان خود نماینده رامشیر با ۱۶ امتیاز همچنان در جدول رده بندی مسابقات قرار دارد. این تیم که مقام قهرمانی نیم فصل اول را کسب نموده از جمله تیم های ورزشی خصوصی شهرستان بشمار می رود که با زحمات حسین بخت مدیرعامل جوان و آتیه دار تیم در این مسابقات حضور یافته است. در این تیم همچنین شهروز بهامیریان بعنوان سرمربی ، محمد بهداروند و روح الله قلی پور مربی و محمد احمدی نیز بعنوان سرپرست حضور دارند.

گفتنی است که رقابتهای لیگ دسته اول خوزستان با شرکت هفت تیم در حال برگزاری است و قهرمان این مسابقات به لیگ برتر فوتسال خوزستان راه خواهد یافت.

242972