حجت الاسلام امینی : مشکلات ما عمده تر از انتخابات است و باید برادری و همگرایی را حفظ کنیم
حجت الاسلام امینی : مشکلات ما عمده تر از انتخابات است و باید برادری و همگرایی را حفظ کنیم

سایت خبری شهر اولین ها//حجت الاسلام امینی تاکید کرد : مشکلات ما عمده تر از انتخابات است و باید برادری و همگرایی را حفظ کنیم . به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان  در رابطه با ریشه فساد در دنیا گفت […]

سایت خبری شهر اولین ها//حجت الاسلام امینی تاکید کرد : مشکلات ما عمده تر از انتخابات است و باید برادری و همگرایی را حفظ کنیم .

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان  در رابطه با ریشه فساد در دنیا گفت : ریشه فساد مربوط به حاکمان بد و مستبد است  اما ایرانیان بعد از یک دوره مجاهدت فکری و فرهنگی به انقلاب اسلامی رسیدند و ۳۷ سال آرمان  شان این است که ولایت اساسا متعلق به خدا است .

حجت الاسلام امینی  با اشاره به اهمیت ولایت فقیه در جامعه اظهار داشت : اگر ولایت فقیه نباشد ولایت پنتاگون  و  سرمایه داران ضد مردم  می شود  که پشت پرده آمریکا و غرب هستند .

امینی با اشاره به مشارکت ۶۲ درصدی مردم در انتخابات هفت اسفند گفت : آمریکایی ها از این  مشارکت مردم ترسیده اند و مطمئن باشید در انتخابات آمریکا مشارکت به پنجاه درصد هم نمی رسد .

نماینده ولی فقیه در شهرستان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ گفت : در انتخابات سال ۸۸ مشارکت ۸۵ درصدی مردم را شاهد بودیم اما برخی ها بداخلاقی کردند و اوقات مردم را تلخ کردند و این پیروزی بی نظیر در دنیا را مخدوش کردند .

حجت الاسلام امینی با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه گفت :  در عمق این گریه ها دستگیری , کمک , برادری و رفع گرفتاری است . جاهایی که روضه نباشد پولها در مسیر انتخابات  و فاتحه خوانی ها هزینه می شود  . این همه مشکلات  بیکاری , اعتیاد  و خودکشی در جامعه  بدلیل دروی از همین  مراسمات است .

وی بابیان اینکه سطح فکر و فرهنگ و همدلی منطقه مان رو به رشد است گفت : در همین  انتخابات اخیر شاهد بودیم  هر حزب و گروهی  که پیروز نشدند به دیگران تبریک گفتند و انتخابات  را قبول کردند .

امینی ادامه داد :  گرچه برخی آقایانی که پیروز شدند  در  مصاحبه ها بد اخلاقی کردند  و یکی از همین آقایان در مصاحبه ای گفت که   نوع رای دادن در تهران  نشانه توسعه یافتگی است و رای شهرستان ها نشانه عقب ماندگی سیاسی است من به این اقایان نصیحت می کنم این بداخلاقی ها را تمام کنند .  بد اخلاقی های سال ۸۸ کافی بود   مردم از بد اخلاقی بدشان می آید .

حجت الاسلام امینی ضمن تشکر  از همه نامزدهای  انتخابات  و هوادارانشان در مسجدسلیمان گفت : از همه نامزدها و هوادارانشان  و طوایف سرافراز  بختیاری که تنور    انتخابات   را گرم کردند  تشکر می کنم   به ویژه همه  جوانانی که در مهلت تبلیغات صحنه های زیبایی از رقابت را از خود نشان دادند .

امام جمعه مسجدسلیمان با اشاره به  دور دوم  انتخابات در مسجدسلیمان تصریح کرد :  از  هر دو  نامزد عزیز و هوادارانشان می خواهم آرامش و امید را حفظ کنند و برگ زرین دیگری را در دور دوم   انتخابات به نام ایلمان و منطقه مان  ثبت کنند   .

حجت الاسلام امینی تاکید کرد : مشکلات ما عمده تر  از   انتخابات  است و  باید برادری و همگرایی را حفظ کنیم  . هر دو کاندید حوزه مسجدسلیمان برادران مومن و  ارزشی  هستند  و هرکسی  پیروز  انتخابات  شود یار و یاور  او  خواهیم  بود ./آسماری