جام قهرمانی مسابقات گلف یادواره مرحوم حسین پور باز هم در خانه ماند
جام قهرمانی مسابقات گلف یادواره مرحوم حسین پور باز هم در خانه ماند

سایت خبری شهر اولین ها// معتربرترین تورنمنت گلف کشور در مسجد سلیمان برگزار و با قهرمانی تیم نفت و گاز این شهر ستان به پایان رسید. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در این دوره از رقابتها در بخش تیمی، تیم های نفت و گاز مسجد سلیمان با ۴۲۸ ضربه، ملی حفاری با ۴۴۷ […]

سایت خبری شهر اولین ها// معتربرترین تورنمنت گلف کشور در مسجد سلیمان برگزار و با قهرمانی تیم نفت و گاز این شهر ستان به پایان رسید.
به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در این دوره از رقابتها در بخش تیمی، تیم های نفت و گاز مسجد سلیمان با ۴۲۸ ضربه، ملی حفاری با ۴۴۷ ضربه و تاراز مسجد سلیمان با ۴۷۳ ضربه به عناوین اول تا سوم مسابقات دست یافتند.
این مسابقات با حضور تیم های نفت و گاز مسجد سلیمان (الف و ب)،ملی حفاری اهواز (الف و ب )،هیات هندیجان، منطقه آزاد اروند، هیات لرستان، هیات گلستان، تاراز، پرسپولیس و آزادگان مسجدسلیمان،سورتمه اهواز، هیات آذربایجان شرقی، هیات مازندران، پالایش و پخش فراورده های نفتی آبادان، هیات اصفهان و هیات شاهین شهر به مدت دو روز به میزبانی باشگاه نفت مسجد سلیمان برگزار شد.
در این مسابقات مهم و کشوری که معتبر ترین تورنمنت گلف کشور پس از لیگ برتر محسوب می شود ۸۰ گلف باز با تجربه و جوان به همراه ۲ مربی و سرپرست حضور داشتند.
لازم به یادآوری است، مرحوم شهباز حسین پور، گلفباز خوزستانی درغروب غم انگیز ۲۰ اسفند ۱۳۸۷ دعوت حق را لبیک گفت و به پاس زحمات وی و زنده نگه داشتن نامش، شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان در اسفند ماه هر سال تورنمنت کشوری را به یاد ایشان و با حضور تیم های مطرح گلف کشور برگزار می کنند.
ضمن اینکه رضا ارزانی جوان ارزنده و زحمتکش گلف خوزستان به همراه علیرضا مراد حاجتی (رییس هیات) تلاش زیادی برای برگزاری منظم این دوره از رقابتها کشید.

دبیر هیات گلف استعفا داد

درآستانه برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات گلف استان خوزستان ؛دبیر این هیات رسما از سمت خود استعفاء داد.
سید غلام موسوی عضو سابق باشگاه ملی حفاری اهواز که چند سالی به عنوان دبیر هیات گلف استان خوزستان فعالیت می کند، به دلیل مشکلاتی (که بماند!!!) از سمت دبیری هیات استعفاء و این سمت به فرد دیگری سپرده خواهد شد.
راوی این خبر می گوید به نظر می رسد، از بین گزینه های مطرح شده شانس رضا ارزانی مدیر عامل باشگاه آزادگان مسجدسلیمان برای تصدی این سمت بیش از سایرین است.