راهکارهایی برای جلوگیری از تصادفات و سوانح در جاده مرگ
راهکارهایی برای جلوگیری از تصادفات و سوانح در جاده مرگ

سایت خبری شهر اولین ها// به دنبال بروز تصادفات اخیر در جاده مسجدسلیمان اهواز ، شهردار اسبق مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری مسجدسلیمان آنلاین به بیان راهکارهایی برای برون رفت از تصادفات منجر به جرح و فوت شهروندان در جاده مرگ پرداخت . به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، پیمان مولایی  با عنوان […]

سایت خبری شهر اولین ها// به دنبال بروز تصادفات اخیر در جاده مسجدسلیمان اهواز ، شهردار اسبق مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری مسجدسلیمان آنلاین به بیان راهکارهایی برای برون رفت از تصادفات منجر به جرح و فوت شهروندان در جاده مرگ پرداخت .
به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، پیمان مولایی  با عنوان اینکه راهکارهایی با بازه زمانی کوتاه مدت و میان مدت برای این منظور وجود دارد گفت : با توجه به اینکه در آستانه آغاز سال نو و تعطیلات نوروزی و حضور دهها هزار میهمان نوروزی در این منطقه قرار داریم گفت : راه حل کوتاه مدت و زودبازده برای این منظور افزایش و تشدید گشت های پلیس راه در نقاط مختلف جاده می تواند از بروز حوادث ناخوشایند در تعطیلات نوروز و پس از آن جلوگیری نماید .
رییس اداره ترابری شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان افزود : با توجه به اینکه بدلیل تخت و هموار بودن مسیر اغلب تصادفات در محدوده سه راهی پلیس راه ملاثانی تا دو راهی شوشتر به دلیل سرعت بالای خودروها اتفاق می افتد یک راه حل مناسب نصب دوربین های هوشمند برای کنترل سرعت خودروها می باشد .
وی ادامه داد : تعریض و اصلاح قوس ها و همچنین تعریض نقاط حادثه خیز همانند قطعه پارک جنگلی و افزایش عرض جاده را دیگر راه حل علاج بخش این مسیر پرتردد که بدلیل تصادفات مکرر به جاده مرگ معروف شده است عنوان کرد .
وی توجه ویژه دولت در خصوص اختصاص بودجه مناسب برای تبدیل این جاده به یک جاده چهار یا شش بانده و لزوم احداث جاده جدید موسوم به جاده میانبر را راه حل قطعی و بلند مدت برای حذف سوانح متعدد جاده ای و جلوگیری از کشته شدن شهروندان در آن دانست و خواستار تخصیص بودجه مناسب برای این پروژه مهم و استراتژیک شد ./مسجدسلیمان آنلاین