خاموشی چراغ های ” اولین چاه نفت خاورمیانه ” به احترام ” زمین ” … !؟ + تصاویر
خاموشی چراغ های ” اولین چاه نفت خاورمیانه ” به احترام ” زمین ” … !؟ + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// پنجمین رویداد جهانی ساعت زمین در ایران همزمان با سرتاسر جهان در مسجدسلیمان انجام گرفت. این رویداد جهانی امسال با همکاری روابط عمومی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان،اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان و با حضور تنی چند از اعضای انجمن محیط‌ زیستی نگین ایران زاگرس و دوستداران محیط زیست در […]

سایت خبری شهر اولین ها// پنجمین رویداد جهانی ساعت زمین در ایران همزمان با سرتاسر جهان در مسجدسلیمان انجام گرفت. این رویداد جهانی امسال با همکاری روابط عمومی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان،اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان و با حضور تنی چند از اعضای انجمن محیط‌ زیستی نگین ایران زاگرس و دوستداران محیط زیست در شهر اولین ها برگزار شد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در این مراسم (شنبه۲۹اسفند) که در محل چاه نفت شماره یک خاورمیانه در مسجدسلیمان برگزار گردید همزمان از ساعت ۲۱ الی ۲۱٫۳۰ این منطقه در خاموشی فرو رفت. این حرکت زیست محیطی که با عنوان ” رویداد ساعت زمین ” (World Wide Fund for Nature) انجام گرفته ، تلنگری جهانی است که از سال ۲۰۰۷ میلادی در سیدنی استرالیا و با هدف آگاهی جهانی درباره تغییرات آب و هوایی و مصرف محتاطانه انرژی شروع شده است. هرسال مردم بسیاری در سرتاسر جهان این ساعت را پاس می دارند، شما هم می‌توانید با خاموش کردن چراغ‌ها و سایر دستگاه‌های الکتریکی غیر ضروری، به مدت یک ساعت در این رویداد مشارکت داشته باشید.

a1 (2)a1 (4)

a1 (1)