مراسم رونمایی از دوره پنج جلدی مجموعه آثار نویسنده شهیر مسجدسلیمانی در زادگاهش
مراسم رونمایی از دوره پنج جلدی مجموعه آثار نویسنده شهیر مسجدسلیمانی در زادگاهش

سایت خبری شهر اولین ها// مراسم رونمایی از دوره پنج جلدی مجموعه آثار زنده یاد منوچهر شفیانی در زادگاه این نویسنده برگزار خواهد شد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، مراسم رونمایی از دوره پنج جلدی مجموعه آثار زنده یاد منوچهر شفیانی نویسنده مسجدسلیمانی عصر امروز جمعه ۶ فروردین ماه و از ساعت ۱۷ […]

سایت خبری شهر اولین ها// مراسم رونمایی از دوره پنج جلدی مجموعه آثار زنده یاد منوچهر شفیانی در زادگاه این نویسنده برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، مراسم رونمایی از دوره پنج جلدی مجموعه آثار زنده یاد منوچهر شفیانی نویسنده مسجدسلیمانی عصر امروز جمعه ۶ فروردین ماه و از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در محل موزه شهرستان واقع در چهارراه بهداری برگزار خواهد شد.منوچهر شفیانی (زادهٔ ۱۳۱۹ در مسجدسلیمان – درگذشتهٔ ۱۳۴۶ خورشیدی درتهران )نویسنده شهیر مسجدسلیمانی است. منوچهر شفیانی از نویسندگان ادبیات داستانی رئالیسم کارگری در ایران بوده است.

در سال ۱۳۵۵ چهار داستان کوتاه از منوچهر شفیانی با مقدمه ای از احمد شاملو در قالب کتابی با عنوان «معامله چی ها» در ۷۰ صفحه توسط نشر ابن سینا در تبریز منتشر شد. در سال ۱۳۵۶ آن چهار داستان قبلی به اضافه یازده داستان دیگر به همراه همان نوشتار احمد شاملو در قالب کتابی با عنوان «قرعه آخر» در ۱۱۲ صفحه توسط نشر امیرکبیر منتشر شد. این کتاب در سال ۱۳۵۷ به چاپ دوم رسید ولی بعداً به علت تغییر مدیریت و سیاست ان بنگاه انتشاراتی دیگر تجدیدچاپ نشد. دو کتاب یادشده جمعاً پانزده قطعه داستان کوتاه منوچهر شفیانی با موضوع روستایی را در بر داشتند و سایر نوشته های این نویسنده و ابعاد مختلف کارنامه ادبی وی را شامل نمی شدند.

دوره پنج جلدی مجموعه آثار منوچهر شفیانی از روز پنجشنبه ۲۷ اسفند در کتابفروشی طهوری میدان انقلاب تهران در دسترس علاقمندان است. و به طور همزمان، در زادگاه او نیز از روز پنجشنبه در کلیه کتابفروشی های معتبر مسجدسلیمان عرضه می شود. قیمت هر جلد ۱۴ هزار تومان و قیمت دوره پنج جلدی ۷۰ هزار تومان می باشد. علاقمندانی که می خواهند حداقل سه دوره پنج جلدی را خریداری کنند، با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۱۹۰۲۷۰ تماس بگیرند تا از تخفیف برخوردار شوند.